Recuperar la il.lusio perduda és un tresor.

Un relat de: eternasomiadora

Quants cops ens hem sentit tant malament,
que ens hem oblidat d'allò que més ens agradava?,
fins al punt de oblidar-no's?.
Tornar a fer allò que ens agradaba,
que ens feia sentir-no's feliços, oblidar-no's de tot?.
Un moment per a tu, només tu, la teva intimitat,
perque no tornar a quan erem feliços?.
Perque pensar que ens hem fet grans i que no podem ser feliços?.
És que a cas està prohibit ser un mateix,
és que a cas quan ens fem grans, no podem tornar a somriure? A petar-no's el cul a riure?, que està mal fet?,
a jugar a fútbol amb els amics?, a correr?,
a sortir de copes amb les amigues?,
esque a cas ens em de deixar oprimir?,
i em de ser caps tortos tristos i presos de la pena?,
sí que és cert que el món es difícil,
però a cas no podem viure?, respirar?, i que més dona qui no ens comprengui, qui ens enveji, és difícil d'explicar però qui somriu a pesar de lo malament que vagin les coses i té forces per tirar endavant i fer d'aquest món un lloc millor per a tots, té un tresor.

Comentaris

  • Reflexions...[Ofensiu]
    Sanke85 | 10-03-2006 | Valoració: 10

    Saps que? M'has fet recordar un del meus "poemes", el de: "Què passa quan..." en el que feia com una reflexió sobre la vida a base de tot de preguntes, potser es perquè ara en certa manera em torno a sentir així desprès de tan temps... no sé...

    Estic d'acord amb tu quan dius que el món el difícil. També crec que si somrius i intentes ser feliç a pesar de que la vida no vagi com tu voldries, seràs més fort, tindras les coses més clares, valoraràs més allò que tens i que no tens, entre moltes altres coses, tot això: és un tresor.

    Saps que? M'agrada tot el que escrius, no sé ben bé com t'ho fas però em tens enganxat als teus escrits, sempre donen que pensar molt, i això és un digem-ne "efecte" que poca gent sap causar en mi. Gràcies per escriure. Somriu i sigues feliç.
    Fins aviat:

    Sanke85

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35590 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com