Perque sempre deixar-ho tot per al'últim moment?

Un relat de: eternasomiadora

L'esser humà és idiota!!
Sí, tenim les coses al davant dels nassos i les deixem passar.
Però que fem?
Ayyys sempre diem u deixem per demà,
però esclar quan ens volem donar compte ja no n'hi demà,
i sempre l'acabem pifiant.
Perdem un amor per tenir por a no ser corresposos, o potser ens enamorem d'una persona quan menys u esperem o quan descobrim coses que no sabiem quan les coneixem com realment son,
deixem creixer una piga que després ens hauran d'estirpar,
no anem al dentista per por i al final ens han de treure la mola i clavar-no's un dineral, i aixi un bon seguit d'errors que ens fan ser unics i humans.
En fi a vera si el pròxim cop em fixo i veig les coses a la primera.
L'ésser humà apren així a pals!!!

Comentaris

  • Idiotes per naturalesa...[Ofensiu]
    Sanke85 | 01-03-2006 | Valoració: 10

    Ei m'ha encantat el relat. M'has arrencat un altre somriue. Gràcies.

    Estic totalment d'acord amb tu. Els éssers humans, som idiotes per naturalesa. Sempre cometem errors i quasi sempre son els mateixos que hem comès milers i milers de vegades. Dir-te que no tothom apren a base de "pals" com tu dius, hi ha qui per més "pals" que es doni, dificilment es donarà conte de l'error que ha comès, per això estic tan d'acord amb tu quan dius que els humans som únics e inútils.

    Pel que fa a texte el trobo molt bo i divertit. Es podrien posar infinits exemples, però crec que aquests en son una bona mostra, a part, si n'haguesis posat molts el texe haguès quedat molt recarregat i al final s'acabaria fent pesat de llegir, però no és el cas. Has sabut trobar molt bé les paraules. Segueix així. No paris mai d'escriure.

    Molta sort en veure les coses a la primera. Jo a partir d'avui m'hi fixarè una miqueta més ;)

    P.D.: M'han agradat molt les dues fotos. La d'avui (Luis Royo) i la de l'altre dia també era molt bona.

    Molts petons. Somriu i sigues molt feliç:
    Sanke85

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35676 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com