Construint els records de demà.

Un relat de: eternasomiadora

Cada instant, cada moment, cada "ara",
ja ha passat a ser un després,
un record.

Avui construim records per demà,
que recordarem amb el cor i l'ànima.

Instants amb els amics, la família,
i la persona més estimada de l'univers sencer.

Somriures, tonteries, ficades de pota,
un perfum, un somriure, una casualitat....
Aquelles coses que semblen tant insignificants,
però que són tot allò per al que vivim.

Per això sempre volem retenir alguns moments,
per sempre, perque no volem que sens escapin,
per a convertir-se en records.

Comentaris

  • Construint records de moltes vivencies...[Ofensiu]
    Sanke85 | 23-07-2006 | Valoració: 10

    Record d'avui, records d'ara, de tu i jo. D'aquesta complicitat que diria que ningú o quasi ningú coneix... i es que la nostra amistat va més enlla de les paraules que ens dirigim per aquí.

    Sobre el relat dir que esta molt bé, m'agrada però et dire que el podies haver fet un pel més llarg. Tot i així, has sabut transmetre al lector el que volies.

    Bé per últim dir-te que sento haver tardat tant en escriure aquestes paraules, però que tenia molt present que ho havia de fer.

    Apa doncs, espero veure't ben aviat. Somriu i sigues molt feliç.

    Sanke85

  • genial[Ofensiu]
    aNneta28 | 02-07-2006

    genial, de debò, m'ha encantat. Molts cops m'he parat a pensar sobre això que has escrit però mai he trobat la manera de plasmaro amb paraules, i en la meva opinió tu ho has sabut fer perfectament.
    un petó

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35653 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com