La magia del teu abraç

Un relat de: ESTEL

M'endinso al mar, nua
amb les carícies suaus de les ones...
de vegades mes fortes que trenquen
sobre el meu cos, vulnerable... en aquesta immensitat

sento el xiuxiueig del mar a cau d'orella


em perdo, torno, em torno a perdre
em desfaig convertint-me en aigua, sent part d'aquest mar
que tant m'impressiona...


...quan tu m'abraces

Comentaris

  • Abraçada marina[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-01-2009 | Valoració: 10

    Ja ho saps, que "no hi ha dos sense un tercer"? Seguint la saviesa de la dita popular, aquí el tens!

    El títol representa una autèntica provocació per a qui pensa que una abraçada és tot un món de sensacions, com jo mateixa, i tot un símbol comunicatiu d'intencions, com és el meu cas.

    Responc a la provocació, doncs, i em trobo amb un relat deliciós, que em genera tota una sèrie de sensacions associades a l'estiu, a un temps sense presses, a moments deliciosos, a imatges memoritzades, a impressions inoblidables...
    No és casualitat la coincidència, oi? La resposta la tens a l'Endevinalla...

    T'envio una abraçada per damunt del xiuxiueig de les ones,
    Unaquimera

  • Quan la mar embriaga[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-08-2008 | Valoració: 10

    Ser abraçat per una persona verament estimada ens fa sentir el misteri de l'amor, un misteri que abarca dimensions desconegudes però per conèixer, allò que tant trobem a faltar sovint...


    Sergi

  • m'agrada[Ofensiu]
    jaumesb | 05-06-2008 | Valoració: 10

    el mar de ponent

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48769 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........