Voldria

Un relat de: ESTEL

VOLDRIA fer un poema sobre la grandesa d´ aquell amor. La teva mirada, les teves carícies, la teva abraçada, la teva forma de ser en la intimitat, la dolcesa, la passió , aquesta escalfor que vam sentir tan intensa, que fa fondre dos cossos, dues ments, dos cors, i et fa sentir una immensa tendresa i tranquil·litat, envoltada de màgia, la d'estar junts

Però no hi ha paraules que jo pugui escriure per reflectir el que jo vaig sentir, només hi ha una manera de fer poesia, la poesia no escrita, la poesia que s´ olora, s´ escolta, se sent a cada porus de la pell. La poesia que vam crear en estar junts.
........

Comentaris

  • breu i concís[Ofensiu]
    isidre lluçà | 15-11-2009 | Valoració: 10

    del segon paragraf, eliminaria el "jo", no li cal a la frase, ja és prou clara, però no desmereix el curt relat.

  • F. Escandell | 05-10-2009 | Valoració: 10

    Hi ha coses que no es poden descriure, explicar... S'han de SENTIR.

    Una besada!!

  • Resulta que vull[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-09-2009 | Valoració: 10

    Resulta aquest un poema en prosa ben intens, personal i directe, que parla amb sinceritat eloqüent de sensacions i sentiments, de màgia i poesia, d'amor i d'emocions.

    Resulta una preciosa lectura per avui, quan dono per tancat el parèntesi de les vacances i la desconnexió pròpia de l'estiu, i torno a passar per RC i per l'espai dels meus autors preferits: gràcies, bonica, per aquest regal de tornada!

    Resulta que, perquè vull, t'envio una abraçada ben gran i ben volguda, després del càlid estiu que ha resultat refrescant mercès al petó que em vas deixar per acompanyar-me'l,
    Unaquimera

  • Ho has aconseguit...[Ofensiu]
    Naiade | 13-07-2009 | Valoració: 10


    ...de transmetre aquestes sensacions que desperten les fortes passions, i n'has aconseguit fer-ne poesia. Tens una sensibilitat molt gran.
    Una forta abraçada

  • Quantes fruites donarà aquest amor![Ofensiu]
    llacuna | 04-07-2009 | Valoració: 10

    Cada escrit és més bonic! Si continues així ompliràs el món d'escrits bonics :)

    llacuna

  • Doncs encara que [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 15-06-2009 | Valoració: 10

    a tu no t'ho sembli has aconseguit allò que volies, i ho has fet amb aquesta prosa poètica que ens has ofert bella i alhora sincera.
    Et felicito!

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • Jo tampoc...[Ofensiu]
    nuriagau | 12-06-2009 | Valoració: 10

    Jo tampoc trobo les paraules per expressar el que m'han semblat aquest parell de paràgrafs tan existencials i tan sincers.

    Enhorabona, Núria!

    Núria

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........