Sempre hi ha un motiu

Un relat de: ESTEL

Perquè li va animar, perquè va sentir la seva màgica coincidència de pensaments,
perquè va aparèixer en aquell moment puntual, en aquell precís instant.
I perquè hi un món sencer, un món immens........,
I sense cercar hi trobes, hi sense demanar reps, i sense saber per què, t´ arriba.
I perquè amb poca o molta cosa per donar, em venia molt de gust.

I és curiós perquè tot és començar, continuar........

Comentaris

  • Per molts anys, ESTEL![Ofensiu]
    nuriagau | 20-04-2011

    Sempre hi ha un motiu per deixar un comentari a un poema, per exemple: desitjar un feliç aniversari.

    Espero que ben aviat ens ofereixis algun poema o relat!

    Núria

  • Sempre...[Ofensiu]
    onatge | 25-08-2009 | Valoració: 10

    Hi ha una paraula que du el vent
    una mirada que acompanya
    una companyia que ens
    enlaira com el vent
    les fulles d'una tardor
    els pètals d'una flor...
    el silenci que es fa cançó
    o quan la passió ens
    fa pujar fins la
    celístia dels estels...

    Per sort sempre hi ha un motiu...

    Salut.
    onatge

  • Sempre...[Ofensiu]
    Naiade | 25-08-2009 | Valoració: 10


    No se sap perquè, ni quan, ni com; però sempre hi ha un instant, un motiu que causa un desencadenament de circumstancies, en que trobes sense buscar, i t'es donat quelcom excels. Tan sols et resta agafar-ho, gaudir-ho , donar-ho i si es el cas continuar-ho. M'ha agradat aquest petit recull on dius coses tantes coses importants.

    Una forta abraçada

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48597 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........