Tota la vida

Un relat de: ESTEL

Romandràs amb mi tota la vida,
bressolat pels batecs del meu cor,
que ha plorat llàgrimes de sang per no poder estimar-te,
però que t´ estimarà sempre,
des de la llunyania.


Comentaris

  • Sona comdemna[Ofensiu]
    llacuna | 05-08-2010 | Valoració: 10

    Jo també ho he pensat molt això de condemnar algú per sempre més a estimar-me més que a deixar-se estimar, per totes les llàgrimes de sang que he vessa per ell i per l'educació que hem rebut

  • dur i colpidor[Ofensiu]
    isidre lluçà | 15-11-2009 | Valoració: 10

    una imatge dura la del poema, que resolts amb una força descriptiva colpidora.

  • Sempre torna[Ofensiu]
    Bonhomia | 04-10-2009 | Valoració: 10

    Llàgrimes de sang... això denota l'expressió d'un trist amor. Sempre torna.
    Gràcies pels ànims i pel comentari.


    Sergi

  • Xantalam | 21-09-2009

    Intens i nítid, un clam d'aflicció, que colpeix.

    Una forta abraçada, Estel!

  • Simplement [Ofensiu]
    Nyanga | 25-08-2009

    m'ha encantat.
    Curt i breu com un bateg d'aquest cor que sempre l'estimarà..

  • de la lluna dues[Ofensiu]
    lluis perealbert | 15-07-2009

    Els relats curtets sempre els he trobat magics.

    No et conec però ara ja se de tu. salutacions de mar

  • Quant d'amor [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 04-07-2009

    traspuen els teus poemes, Estel! Quanta capacitat d'estimar, aconsegueixis o no , aquest amor. Has tornat a escriure un poema bellíssim.
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • Què bonic el que dius Estel![Ofensiu]
    llacuna | 04-07-2009 | Valoració: 10

    Tant bonic i tant trist amiga. No poder consumar un amor és el pes més terrible que es pugui arrossegar. De totes formes segur que et farà molt càlida per dins. Entenc molt bé el que dius i no sé quina solució té. Em solidaritzo amb el teu mal preciós.

    Un petó,

    llacuna

  • Breu perì intens[Ofensiu]
    nuriagau | 01-07-2009 | Valoració: 10

    El sentiment de l'amor és dolorós quan no pots compartir ni el temps ni l'espai amb l'ésser estimat. I, malgrat hi hagi molta distància espacial entre els dos individus, la seva força pot perdurar en el temps.

    Felicitats pel poema, Núria!

    Núria

  • A distància[Ofensiu]
    Unaquimera | 22-06-2009 | Valoració: 10

    Ei, bonica! No m'havies dit que havia tres noves publicacions al teu espai... quin goig en veure-les!
    Avui que, per fi! la feina m'ha deixat una estoneta lliure, començo per la darrera i aniré baixant... o pujant, si tornes a publicar novetats!

    En el teu poema, tant breu, es parla paradoxalment de TOTA una vida, que pot semblar a priori un temps llarg... però que només és un sospir, melancòlic i trist, en mig de la història de tants amors viscuts de lluny, amb la distància per mig, com si d'una tradició maleïda es tractés.

    T'envio una abraçada de les que apropen,
    Unaquimera

  • Estimar de lluny...[Ofensiu]
    brins | 19-06-2009 | Valoració: 10

    sentint l´amor a prop, pot ser un turment, però també un consol. No es pot esborrar del cor, allò que hem escrit amb paraules sinceres.

    Curt, però colpidor poema,

    Pilar

  • Si el món ens fa la vida injusta...[Ofensiu]
    Bonhomia | 19-06-2009 | Valoració: 10

    És molt trist. No t'enamoris d'una persona, enamora't de mil i estima't al màxim. Tu tens una estrella, igual que jo, però d'alguna manera ens hem de desfogar, no? Si el món ens fa la vida injusta, passem del món i fem-nos justícia a nosaltres mateixos...


    Sergi

  • Romanticisme total.[Ofensiu]
    Naiade | 19-06-2009 | Valoració: 10

    Belles paraules tristes que reflecteixen aquest estat de voler irremissiblement i no poder dur a terme el que desitges. Potser per aixó és per sempre.
    Una forta abraçada

  • Tota la vida?[Ofensiu]
    onatge | 19-06-2009 | Valoració: 10

    Tota la vida no sabem si és un temps curt o llarg... Però t'entenc. quan diem tota la vida, estem dient per sempre... Amor i cor i vida és com l'etern triangle. Un poema curt però profund, no cal més ho diu tot.

    Salut.
    onatge

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48604 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........