INTERCANVI

Un relat de: JOSEFINA

Qualsevol vespre, més enllà de la mitjanit, podem fer un intercanvi de sentiments. És quan la lluna ens mira des de dalt, que fem una sessió de donar i rebre. Quan els estels piquen l'ullet, ens diem baixet com ens agrada intercanviar carícies. És més enllà de mitja nit, mentre la ciutat dorm i les llums s'apaguen, quan ens ve de gust intercanviar petons, fets a les fosques. Qualsevol vespre, el convertim en especial, intercanviant dolces paraules. Aquell donar i rebre desig, entre tu i jo, sense còrrer , a poc a poc, que ningú ens espera. És molt més enllà de mitja nit, que faig excursió pels teus sentits, deixant patxada en el teu cos, sense pensar-m'hi gaire. I és en aquest intercanvi de gaudi, sense fre, que ens coneixem i ens retrobem, un cop i un altre. Molt més enllà de mitjanit, atura el seu vol l'ocell de nit i li acarono les ales. I deixo anar els cabells sobre el seu pit, i escolto el bategar del seu cor accelerat. Pell sobre pell, intercanvi sense preu, és el teu i el meu. Qualsevol vespre, el que ens va be és geure compartint espai, compartint cos, compartint desig incontrolable. Més enllà de mitjanit , un intercanvi de somriures, de mirades, d'emocions ... i d'il.lusions, fruit de la imaginació ... entre tu i jo.

Comentaris

  • sentiments que es desfermen[Ofensiu]
    Avet_blau | 04-09-2009 | Valoració: 10

    Es ben estrany que als vespres,
    els sentiments es desfermen mes,
    amb la complicitat de la foscor,
    els desitjos reviuen amb força,
    i s' aparquen la raó i la reflexió,
    vençudes per la passió i el desig.
    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125286 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).