i del no res...un instant...

Un relat de: perunforat

Al teu costat tot era planer, senzill, un refugi amb un passadís molt llarg.
Amb algunes intencions et vaig fer una proposta: anem a fer un "submarino" al lavabo de casa, "avui volarem company..." La marihuana aquell any era de la bona. Tu, jo i 3 m2 per volar. Amb els ulls enganxats al sostre, deixant deambular el fum per la boca, fent cercles amb cara de peix amoïnat, et vaig proposar entretenir-nos amb el joc de la veritat.
Tu aguantaves la paret amb les cames estirades com espàrrecs i jo, per falta d'espai, m'asseia amb les cames creuades just a sobre de la gran butaca reial. En un instant, amb la força d'una mà per encendre un llumí, amb l'ànsia de quelcom sense saber què, et vaig mirar els ulls, assedegats per glopejar-te. Dins les meves entranyes va anar creixent un magma devastador, ascendint per un conducte sensible a la calor.
No vaig saber fugir, ni resistir, ni aturar el pensament que rodolava per un carrer de llambordes mal encaixades. Atura't, frena inconscient..!
Massa tard, sense preguntar, el meu rostre ja t'havia formulat la pregunta. Et vas espantar, em defugies la mirada per no delatar-me. El silenci no és el millor lloc per confessar.
I ens ho vam dir tot sense dir-nos res. El pols ens arrencava la pell i el mareig ens evadia del que realment havia succeït.
Els nostres papers ja estaven adjudicats. Vaig tibar la cadena i vam somriure.

Comentaris

  • Arbequina | 09-09-2007

    Ei, molt bo, el relat. Primerament he pensat que era la gran bajanada. Ho he pensat inclús desprès d'acabar-lo de llegir. Però m'he dit: "au, torna-hi". A la segona ha estat la vençuda, i l'he entès. Ja t'ho he dit: m'ha agradat molt. Com a poeta m'has semblat força talentós, però potser m'atrau més la teva narració. Bé tan sols tinc un exemple de cada. En fi, que aquest mini relat (potser hagués agraït més longitud) m'ha agradat molt.

    Una salutació.

    Arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de perunforat

perunforat

93 Relats

284 Comentaris

94918 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jo sóc així com sóc com el títol de Jaques Prévert

Sóc remolc de l'era
cendres calcàries de sabors
engrunes de silencis
i penyora de colors

Sóc herba mullada
d'olor de llocs
fiblar de pells
i l'enyor d'uns pocs

Sóc aire comestible
pintant oxigen amb els dits
mans d'argila humida
de sols, dies, llunes i nits

Sóc cargol treu-banya
un patufet a la panxa del bou
caputxeta entremaliada
i un calamar a dins d'un pou

Sóc un llibre a mig escriure
amb llapis de carbó
tint de blanc sobre fons negre
lletra de pal i cançó

Sóc pedra de tartera
marca d'aigua de paper
muntanyes de somriures
sota al vol d'un esparver

Sóc el que sóc
No sóc res més

D'amunt i avall
De més i menys

De poc o molt
De tot o res

http://correctellegiblebarat.blogspot.com/