Història nua III

Un relat de: escriptora

Pujo per les escales sentint la fredor del marbre sota dels peus. La meva mà s'agafa al metall de la barana, i l'airet continua tocant-me per tot arreu, ara i adés.
De sobte, sento unes passes i una porta no gaire llunyana que es tanca. Les passes tornen a començar rítmiques. Semblen de dona, semblen talons. Em sento perduda. Me'n penedeixo del que he començat. Dubto de si recular o seguir pujant. Enmig del meu dubte apareix, com una descàrrega d'electricitat, la veina de dalt; la Sònia; la soltera de vint-i-nou anys; la que sempre deixa rastre de perfum car quan passa; la que treballa d'executiva.
-Nena... Què et passa...? Què fas així...?
Em poso tan nerviosa que començo a plorar i no sóc capaç d'explicar-me.
-Tranquil·la... tranquil·la
Es treu l'abric i em cobreix. M'acompanya fins la porta de casa que encara és oberta.
-Et trobes bé...? No em vols explicar què t'ha passat...?
-És que no ho sé... -gemego.
-T'ha atacat algú...?
-No.
-Els teus pares... són a la feina?
Faig que sí amb el cap.
-I tu? No hauries de ser a la universitat...? No entenc res, tresor...
Torno a plorar i li dic que ja estic bé que moltes gràcies.
-Però això no potser. -fa amb cara de dubte -. Aquí ha passat alguna cosa i els teus pares ho han de saber...
-No, si us plau, no els diguis res...
-Oh...! Ja em diràs doncs... Et trobo nua de pèl a pèl... i vols que faci com si no hagués passat res...
-Ja tinc els divuit, és un problema meu...
-I un problema del veïnat... ¿Com sé jo que no hi ha un violador o un paio que em farà qualsevol cosa...? si no m'expliques res...!
-No hi ha cap violador... de debò...
-Doncs llavors vine un moment a casa meva...
-Per què...?
-Hem de parlar...
-No podem parlar aquí...?
-Mira nena... o véns a casa meva o quan vegi als teus pares els ho explico tot... i fins i tot a la propera reunió d'escala ho explicaré...
Em vesteixo i l'acompanyo al tercer segona. Estic molt nerviosa. Em pregunto una vegada i una altra per què se m'haurà acudit de fer aquesta bogeria. La Sònia em fa seure al sofà i em porta un got.
-Beu...
-No tinc set...
-M'és igual...
Agafo el vas i me l'acosto als llavis. Sembla vi. De sobte percebo una fortor estranya i haig d'escopir...
-És vinagre...! -exclamo.
-Sí, és vinagre...
-No ho entenc...
-Empassa't tot el vas... -em diu amb una dolçor estranya.
-Però per què...?
-Perquè si no ho fas... ho explicaré tot...
A poc a poc m'empasso el vinagre i entenc que les coses d'ara endavant seran molt diferents per a mi.
(Potser continuarà)

Comentaris

  • A l'espera...[Ofensiu]
    filladelvent | 19-08-2005 | Valoració: 10

    Has afegit un tomb tant inesperat a una història que ja de per si és misteriosa i intrigant...!
    Eserpo de tot cor que t'animis a continuar-la, perquè ens tens a tots esperant més, amb l'ai al cor, desitjosos de mirar per un foradet, sense que ens vegin, tot el que li passarà a aquesta noia des d'ara...
    Molta inspiració!

    -Filladelvent-

  • Quin malson![Ofensiu]
    NEULA | 30-07-2005

    La protagonista surt nua, amb por i desig a l'hora de ser vista. Algú la veu i ara està sota el seu poder. A què es pot negar? A mi em dóna la sensació que ha llençat un crit d'auxili i ha acabat cridant l'atenció d'un voltor... o potser no... es veu que t'agrada deixar la gent amb l'ai al cor!
    A mi m'has fet pensar en la por de mostrar-se a través dels relats.

  • "Potser...[Ofensiu]
    kispar fidu | 13-04-2005

    ...continuarà": Doncs penso, que és necessari que continuï! Almenys per acabar d'entendre quines són les intencions de la Sònia, i per què li fa beure vinagre!... jo no ho he acabat d'entendre... I per saber com acaba la història. Que en treu de tot això la protagonista?

    (Espero la continuació! jejeje)

    Ciao!

  • Jo crec que...[Ofensiu]
    Jeremies Bover | 10-04-2005 | Valoració: 9

    Crec que la Sònia vol tenir relacions, aquesta noia soltera de perfum car té massa punts per voler aprofitar-se de la protagonista.
    Ara que te descobert, espero que continuïs el relat d'una altra manera, com per exemple, que el vinagre, és per fer veure a la noia que la vida no és tan lliure i dolça com sembla.

  • ei !![Ofensiu]
    cora cadaqués | 24-03-2005 | Valoració: 8

    ei però no ens pots deixar així
    acaba s'histori si us plau
    no nus deixim amb s'intriga de com acabarà es relat

  • Veig que ens vols fer patir[Ofensiu]
    brumari | 08-03-2005

    Bé, si més no, ara la tenim vestida. I si torna a despullar-se, soposo que ho farà dins del pis. O, potser no?
    Sembla que aquesta Sònia li ha començat a fer una mena de xantatge. Què pretén?
    I això del vinagre, què vol dir?
    Espero que no s'acabi així!

  • m'intriga[Ofensiu]
    iong txon | 08-03-2005 | Valoració: 10

    cada vegada més. La sèrie va començar bé i cada vegada puja més de tensió. Enhorabona per la seva habilitat per enredar la troca. Esperaré la continuació -va, sisplau, no ens deixi així... -amb impaciència.
    Ah! i felicitats en el seu dia, dona.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

escriptora

4 Relats

17 Comentaris

4870 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Vaig néixer a un poblet prop de Barcelona i pràcticament em defineix perfectament la paraula dona. Sóc una dona jove i visc per a escriure, tot i que em dedico a una altra tasca per a guanyar-me les garrofes.