Història nua. (II)

Un relat de: escriptora

Sento ben bé com una mena de droga m'encén el cos dessota la pell i em fa entrar en un estat febril.
¿Per què m'agrada tant aquesta angúnia, aquesta por a ser descoberta...?
L'ascensor baixa i baixa...
¿I qui hi haurà darrere la porta quan s'obri al replà del portal?
L'última vegada que vaig fer una bogeria d'aquestes no hi va haver ningú. I de pressa vaig tornar a prémer el segon pis i em vaig ficar a casa amb el cor a cent. He recordat tant de temps aquesta gesta...
L'ascensor arriba al seu port i les planxes d'acer es mouen deixant-me més nua encara. Avui tampoc no hi ha ningú.
Ho haig de fer-ho... haig d'arribar més lluny... haig de treure el cap al carrer.
¿Per què aquest terror a ser només jo? A mostrar-me sencera...?
M'acosto a la porta que dóna a la vorera. L'obro mentre noto un airet que em baixa per l'esquena fins les natges i que em recorda que estic despullada i que la meva roba és lluny, que no és amb mi, que no em protegeix.
Trec només el cap i un raig de sol m'escalfa el coll i els ulls. Passa una noieta d'uns quinze o setze anys amb una motxilla a l'esquena. Em mira a través de l'escletxa que deixo entreoberta, obre els ulls i apreta els llavis com si no entengués res i segueix caminant per la vorera amb la rialla glaçada als ulls. Jo ja en tinc prou... Esverada reculo i em dirigeixo a l'ascensor... però ai... l'han cridat, ja no hi és... i algú apareixerà... Em dirigeixo escales amunt amb el sofriment a l'ànima. (Continuarà)

Comentaris

  • Posant-te a proba[Ofensiu]
    kispar fidu | 13-04-2005

    "por a ser descoberta...?" Jo diria que és una manera de posar-te a proba (a la protagonista vull dir, és clar!). Una manera de descobrir si és capaç de mostrar-se tal i com és, o si té por d'ella mateixa (tot i que no gaire gent surt a fer un tomb nu).

    Por a ser descoberta. M'agrada l'expressió.

  • Amb el fred [Ofensiu]
    brumari | 07-03-2005

    que esta fent, aquesta noia, nua a l'escala, se'ns constiparà.
    Escriptora, per què no la poses de nou en moviment i li dónes un final, si pot ser, càlid?
    Veig que no sóc l'únic que ho espera.

  • Doncs jo crec[Ofensiu]
    Biel Martí | 06-03-2005

    Doncs jo crec que encara pot donar més de si. Sí que no cal convertir-lo en un macro relat, però desperta moltes coses. Efectivament, es llegeix molt ràpid (faltaria més, és curtíssim) i no molesta que ho sigui tant.

    Biel.

  • A veure...[Ofensiu]
    rnbonet | 05-03-2005 | Valoració: 9

    com s'ho fa, aquesta lady Godiva del segle XXI...
    El primer i el segon, junts, es podien llegir d'un cop... Més llarg, no.
    Salut i rebolica!

  • em tens intrigat![Ofensiu]
    neret | 05-03-2005

    a veure que passarà quan es trobi algú de cara la protagonista! i a més avui ens hem enterat que és reincident!

    m'agrada molt com està escrita la història. Potser podries allargar una mica més les escenes, perquè són textos que es llegeixen molt ràpid i passen volant!

    apa, a seguir escrivint, escriptora!

l´Autor

escriptora

4 Relats

17 Comentaris

4869 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Vaig néixer a un poblet prop de Barcelona i pràcticament em defineix perfectament la paraula dona. Sóc una dona jove i visc per a escriure, tot i que em dedico a una altra tasca per a guanyar-me les garrofes.