Amor / Desamor ( Èxit / Fracàs ).

Un relat de: Naiade

Tants anys anhelant-la, estimant-la, primer em silenci.
Més tard, quan varen tallar-li les trenes color panotxa, i va començar a actuar com una noia, ja es va convertir en un secret a veus.

Va esdevenir una noia coqueta, li agradava sentir les mirades d'admiració sobre seu. Ell va creure-la noble i sincera quan va encoratjant-lo. Va tenir paciència, tolerància, perdonant-li sempre els disgustos que li donava cada cop que la veia coquetejar amb altres. Sempre tenia una explicació adient que feia que se la creies.
Per fi va arribar el dia, el dia esperat del casament.
Tothom expectant.

Ell enamorat, cec, feliç. No tenia ulls per ningú més.

Va donar el si amb força i ràpides.

El si d'ella no sortia.

El temps va semblar aturar-se i fer-se etern.

Finalment, trencant aquell tens silenci, ella va fugir, arremangant-se el vestit i perdent la toia que es va desfer en un seguit de flors sobre la catifa.

A la porta de l'església, l'esperava el millor amic d'ell.

Comentaris

  • simple[Ofensiu]
    myself | 07-04-2007

    simplement, només puc trobar un adjectiu per aquest relat... fantàstic

    és curt, conscís, directe, simple i pots trobar-hi molts matisos. realment, m'ha encantat. bona argument, ben redactat. excel·lent.

    i en el fons, molt proper, perquè, deixant de banda el tòpic de l'altar, el fet de fer-nos enrere a l'últim moment és una constant en les nostres vides.

    felicitats.

  • Desengany...[Ofensiu]
    Unaquimera | 10-12-2006 | Valoració: 10

    Un parell d'etapes importants de la vida resumides en poques paraules, en un parell de paràgrafs: davant els ulls de la lectora passen la infància i l'adolescència de puntetes, en silenci.
    Després, la joventut i les mostres de tolerància caminen de la mà; arriba la proposta de matrimoni i el desengany: el si d'ell, el no res d'ella i la fugida...

    I més tard començarà una altra història, és clar, la que normalment no s'explica en els contes ni surt en les pel·lícules després de les lletres...però igualment força interessant!

    Bon relat, Naiade! Continuaré llegint-te tot esperant noves i agradables sorpreses com aquesta.

    Té, t'envio una abraçada silenciosa però forta,
    Unaquimera

  • Nòvia a la fuga...[Ofensiu]
    Arbequina | 04-12-2006

    Certament és un tema gens original... però aplicat a la proposta d'èxit/fracàs, l'has tornat originalíssim. Molt bona la manera en com ens has ficat dins aquesta densa història amb quatre pinzellades, quelcom francament difícil de portar a terme. Has tingut éxit.
    M'ha encantat llegir-lo.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • desengany[Ofensiu]
    1101ilime | 02-12-2006 | Valoració: 9

    m'ha agradat molt, ben desarrollat.

    Felicitats

    un petó

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275456 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com