Escatològic!

Un relat de: boigboig

No estroncaré
els meus mots
quan cagui
ajupit en la latrina.
Un bleix, un sospir,
per fer sortir
aquest cagarro immens
que guardo
en els budells.
Només d'imaginar-m'ho,
respiro,
alleugerit,
pel moment en que
el meu cos
recuperi
la buidor.
Si, cagaré tota la merda
que he menjat
tots aquests anys,
tots aquests dies interminables
de falsa harmonia.
Ai, que a gust
em quedaré,
eixancarrat,
culivat,
obert,
quan aquesta botifarra negra i dura
que tinc al colon
surti
finalment
del meu cul.



Comentaris

  • Volies crítiques?[Ofensiu]
    brideshead | 26-07-2005

    Doncs mira, torno a ser jo. I et diré que la idea del teu poema m'ha semblat molt, molt bona.... però no la forma en què l'has plasmada. Es pot fer una crítica social, dura i cruel, sense necessitat de fer un poema "lleig".

    És la meva franca opinió.... ja veus que no deixo de dir, sempre, el que penso. I que consti que és la meva opinió, només. I respecto moltíssim qualsevol opinio, i que el teu poema pugui agradar als relataires.

    Una abraçada, boig noi!

  • el cervell...[Ofensiu]
    Capdelin | 25-07-2005 | Valoració: 10

    hauria de tenir també una mena de colon, una sortida d'emergència escatologògica... per escopir i llençar tanta merda acumulada en la ment... així no caldria digerir-la i fer-la passar per tot el cos fins arribar a la claveguera general de l'annus...
    suau, pixar, cagar... què seria de nosaltres sense aquesta evacuació constant de residus socials sobrants...?
    bon poema, clar, contundent, natural, primari i alliberador... fora toxines!
    una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de boigboig

boigboig

33 Relats

192 Comentaris

152319 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Si penjo els meus relats aquí, tonteries que escric per a treurem l'avorriment, és per què em critiqueu. Per que digueu el que us sembli...
Des de això és una merda , fins a abans de penjar res apren a escriure .
Però preferiria si podeu fer alguna crítica constructiva.... Per anar millorant... poc a poc.