EL VINT-I-CINC DE DESEMBRE

Un relat de: PERLA DE VELLUT


EL VINT-I-CINC DE DESEMBRE

Aquell dia del mes de desembre del dos mil vint, el Jacob estava decidit a anar una bona estona a la discoteca. Ja eren quasi les vuit de la vesprada i encara no eren les vuit i mitja per a entrar-hi, però així aplegaria a bona hora.
Quan va entrar en aquell local, hi havia molts xicots i noies, aproximadament de la seua edat, ja estaven ballant. El Jacob va conéixer a una jove i aleshores es va posar a ballar amb ella. Els dos mirant-se i passant-ho el millor possible amb aquella música tan rítmica. A ella li deien Núria i li ho va dir amb cortesia al Jacob i quan ell li va dir a ella, el seu nom, li va agradar molt. Van anar a poc a poc coneixent-se, mentre passejaven per aquella avinguda cercant un bon restaurant per a passar la vetllada i així soparien tranquils, aquella nit.
Aquell local que van localitzar es veia molt bé i acollidor, així veieren aquella oportunitat els va vindre bé.
Els dos estaven molt contents i alegres, així que passaren una bona gaubança agradable, que sense pensar-ho, semblava que es coneixien de molt de temps.
Aleshores per a l’endemà, es van citar en la discoteca en la qual s’havien conegut.
Al següent dia la Núria va veure immediatament al Jacob, el qual anava vestit amb un jersei molt elegant, que a ella li va agradar molt. Així que passaren una bona vesprada ballant i ballant. Es van divertir d’allò més sense parar, fins que ja es van cansar.
Pararen uns minuts, per a relaxar-se un poc, i el Jacob li va dir a la Núria, que seria meravellós veure’s el dia vint-i-cinc de desembre, que ja estava a punt d’arribar. Ja faltaven sis dies.
L'endemà, ell mateix va reservar taula en un hotel que estava en una altra ciutat, prop on vivien.
Quan es van veure de nou, era un lloc conegut pels dos, ja que s’havien citat en una plaça del poble.
Va arribar el dia del vint-i-cinc de desembre i com el Jacob tenia cotxe, així que es va dirigir a la localitat on estava reservat la taula en l’hotel per a passar una bona vesprada i una nit extraordinària.
Quan entraren a la sala aquella per al sopar i després per a divertir-se ballant. El local era al màxim de gom a gom.
La Núria portava un vestit senzill i a la vegada molt elegant. El Jacob portava un tern amb un to gris perla molt atractiu.
Fou un sopar molt complet, en el qual hi havia molta gent que no coneixien de res; i ells van gaudir meravellosament.
Després del sopar, tothom a divertir-se ballant moltes cançons que eren molt amenes i amb molt bona música.
El Jacob i la Núria després de ballar i ballar van fer-se el primer bes. Fou un bes curt, però ell li va insinuar la intenció que tenia.
Després d’estar en la terrassa d’aquell hotel mirant-se, passaren a l’habitació. Ell anava a poc a poc llevant-li la roba a la Núria i així és com passaren a un estat idíl·lic tan meravellós que s’extasiaren entre carícies i besos. Les seues mans anaven a poc a poc fent-se cosquerelles i inundant-se en una fusió irresistible. Els seus besos eren tan exquisits que explotaren en un èxtasi. I així és com culminaren el vint-i-cinc de desembre.

Comentaris

  • Amor trobat[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-08-2022 | Valoració: 10

    Quin dia més idíl.lic i emotiu. Quan l'amor arriba i és recíproc no hi ha qui ho aturi.

    En Jacob i la Nuria ho van celebrar amb magnificència.

    Enhorabona!!

    Cordialment.

    Rosa.

  • Per recordar.[Ofensiu]
    MariaM | 02-05-2022 | Valoració: 10

    La història és molt romàntica i el final prou previsible, però, digne d'un dia assenyalat, i bo per recordar.
    Fins la propera,
    Una abraçada

    MariaM

  • És bonic l'amor quan es pot consolidar[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 24-04-2022 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, aquest romanticisme, aquest amor tendre... i el dia de nadal justament...

    Ja veig que el protagonista i la protagonista tenen un amor prometedor... si jo pogués... encara enyoro a la UR, tot i que per a mi és com si estigués morta... ai, maleïda família castradora d'ella...

    M'agrada e igual em dóna alguna idea per a l'Osset de Peluix.

    Veig que tens molt de potencial com a escriptor, Perla de Vellut... Segueix així.

    A reveure, amic relataire.

  • Tendre[Ofensiu]
    Marnusa | 22-04-2022 | Valoració: 10

    Un relat romàntic que mostra d'una manera molt tendra com es va desenvolupant l'inici d'una bonica relació.
    Gràcies per compartir

  • magnific[Ofensiu]
    Noia Targarina | 20-04-2022 | Valoració: 10

    Bona vesprada Perla de Vellut,

    Un relat fantástic!

    M'agradat molt i estar molt ben escrit.

    continua escribint així!

    Que m' agradarà molt llegir-los!

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • enamorar-se[Ofensiu]
    Atlantis | 20-04-2022

    Enamorar-se passa de vegades, sobretot les primeres i el millor es que sigui de ambdues parts. Si es per Nadal molt millor. Doble festa.

  • Enamorament.[Ofensiu]
    SrGarcia | 20-04-2022

    Així com l'anava llegint, ja em temia que les coses acabarien com acaben.
    Una descripció del procés d'enamorament molt senzilla i delicada. Sovint les coses són més fàcils del que sembla, sovint el més important passa sense que ens n'adonem.

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 18-04-2022 | Valoració: 10

    Molt bona descripció d:una trobada, tot barrejant amb sensibilitat temps passat i temps present.
    Tot llegint, he sentit que també hi era.
    Enhorabona, PERLA.

  • No és un dia qualsevol[Ofensiu]
    helenabonals | 16-04-2022

    "Last Christmas I gave you my heart", cantava el George Michael. És maco d'enamorar-se per Nadal, de la manera que tu ho expliques!

  • Bones festes[Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 15-04-2022 | Valoració: 10

    Molt bon Nadal i bon poema!
    Gràcies Perla per delaitarnos !
    Bones festes de Nadal i de pascua!
    Are et toca escriure un poema de Pascua!
    Gràcies

  • Romanticisme en estat pur[Ofensiu]
    aleshores | 14-04-2022

    En el teu estil de fer d'allò romàntic la cosa més preuada.

  • Amor Nadalenc.[Ofensiu]

    Ja saps que a tu et vull exclusivament com a poeta!, Perquè és amb aquesta disciplina artística que ens fas arribar a experimentat la bellesa i la bondat del que és l'autèntic amor vers l'estimada. Però vet aquí que, com els que fan el salt a la dona t'aventures en la prosa, i la veritat que arribés a reeixir amb gràcia. Aquesta parelleta traspua inocècia i respecte, romanticisme i benevolència... Qualitats que avui dia ben pocs continuen conrean en les relacions humanes. Un Nadal per a recordar sempre...

  • Inoblidable[Ofensiu]
    Prou bé | 13-04-2022 | Valoració: 10

    Un Nadal que recordaran sempre i un relat de molt bon llegir. Que ben explicada la història d'una coneixença!
    Amb total cordialitat

  • Hola, Perla de Vellut[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 13-04-2022 | Valoració: 10

    M'agrada quan t'atreveixes a fer coses noves (algun dia potser jo m'atreveixo amb la poesia). I aquest relat és un d'ells. Has escollit una data que diu molt i has sabut treure-li, l'amor pas a pas en una nova relació. Com ja diu el títol què pot haver-hi més amor que en un vint-i-cinc de desembre?
    Fins aviat,
    una abraçada,
    Neus Marín

  • Un Nadal " romàntic " [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 13-04-2022 | Valoració: 10

    Recorda-ho, i el publicarem al Nadal de Conte de guimera.info

Valoració mitja: 10