EL 2012 NO SERÀ FÀCIL PERÒ...

Un relat de: joandemataro
són precisament les dificultats les que ens posen a prova, ens esperonen, ens activen, ens indignen, ens mouen , ens fan viure i sobre tot fan que valorem molt més els plaers i els moments de gaudi i tot allò que tenim a l'abast i que sovint menystenim.

FAMÍLIA de RC , perquè sou una família per mi, us vull agraïr tot el que m'heu donat en aquest temps que fa que comparteixo la meva passió amb vosaltres, els vostres comentaris, els vostres ànims, la vostra generositat... tot això no té preu, i menys en els temps que corren...

Si seguim compartint l'any vinent segur que entre tots ens el farem molt més agradable , per part meva sapigueu que podeu comptar amb mi pel que necessiteu i a Mataró teniu una casa i un amic.

una abraçada i un petonent , a escollir !!
Feliç dia a dia nou !

joan

Comentaris

  • Gràcies; Joan,[Ofensiu]
    liudmila | 18-01-2012 | Valoració: 10

    per les teves amables paraules que emmanen la sinceritat!
    Estic d'accord amb tú, que les difficultats ens ajuden aprendre a valorar al que tenim i el que ens envolti. I, com hi ha un dit als paissos eslaus: "És millor tenir cent bon amics que cent rublos (euros)!"

  • Gràcies; Joan,[Ofensiu]
    liudmila | 18-01-2012 | Valoració: 10

    per les teves amables paraules que emmanen la sinceritat!
    Estic d'accord amb tú, que les difficultats ens ajuden aprendre a valorar al que tenim i el que ens envolti. I, com hi ha un dit als paissos eslaus: "És millor tenir cent bon amics que cent rublos (euros)!"

  • Els millors desigs[Ofensiu]
    joanalvol | 08-01-2012 | Valoració: 10

    El primer que et desitjo: Pau. Si vius en Pau, tindràs salut. Pau i salut et donaran felicitat. Què més et puc desitjar!
    Bon any
    Joanalvol

  • Compartint i valorant els dits i els fets[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 02-01-2012 | Valoració: 10


    Hola Joan,

    Acabo de llegir aquest relat que has escrit felicitant l'Any Nou, millor dit, felicitant el "dia a dia" i m'ha agradat molt, com en altres coses que he llegit teves, se't nota entrega plena a les paraules que vas escrivint i que una i altra van creant un poema, un relat un escrit, un pensament... coses que tenim al cap i que sentim necessitat de passar-les a paper perquè no caiguin en el oblit i així poder gaudir llegint i rellegint allò redactat per tu mateix i que en el moment que se't va ocorrer, va ser prou important per dedicar-hi una part del teu temps.
    Moltes gràcies per la teva oferta sincera, et dic el mateix si qualsevol dia et desplaces a Sabadell.
    Et passo el meu correu personal, totalment obert per si alguna vegada tenim un contacte que no només tingui que veure amb RC.

    gemmamatas.50@gmail.com

    Una abraçada Joan i que mai ens defalleixi l'entusiasme per la vida que ens dona qualsevol tipus d'afició i pràctica de caire cultural.

    Gemma

  • T'explico...[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-01-2012

    ben fet joan, potser el que ve després és massa radical, cant a relats, el títol, es pot interpretar massa bèstia, m'he passat, és simplement un crit contra l'especulació industrial que està destrossant terra i vides, vaja, que sí, és força radical i és d'extrema esquerra, però vaja, que és un relat més. merci per la teva amable sinceritat

  • ...li posarem ganes!!![Ofensiu]
    free sound | 01-01-2012 | Valoració: 10

    Feliç 2012!!!!!...i com sempre gràcies per tot.
    Salut, amor, felicitat.....i dolça paraula o bell relat.
    Un petó i una abraçada!!!
    I sempre endavant i amb molta força!!!!

  • Endavant amb el 2012![Ofensiu]
    Núria Niubó | 01-01-2012


    FELIÇ DIA A DIA JOAN,

    Que en aquest 2012 t'acompany la SALUT i l'AMOR!

    Deixa'm donar-te, encara que virtual, la primera abraçada del any !!

Valoració mitja: 10