Diàleg, entre una monja de clausura i una prostituta.

Un relat de: onatge

Diàleg, entre una monja de clausura i una prostituta.

- Vós, heu consagrat la vostra vida i el vostre cos a Déu. L'única diferència entre vós i jo, és que jo he consagrat la meva vida i el meu cos als homes, que prèviament han dipositat la seva fe a la meva butxaca...

- No entenc com podeu viure en pau amb vós mateixa. Ho entendria si haguéssiu consagrat la vostra vida a un sol home, i a través del sagrament del matrimoni. Jo entenc la sexualitat com una expressió total a través del cos.

- Tinc un sexe que li agrada molt el diàleg, no he tingut més remei que donar-li conversa...

- La meva fe està en Déu.

- Però no creieu que aquesta fe, entesa d'aquesta manera us priva de tota la bellesa de la vida ? Heu viscut tancada darrera d'aquests murs i morireu també tancada. No sabreu mai què és la mà d'un home acariciant la vostra pell, besant el vostre cos.

- Tota la bellesa d'aquest món, la trobo en Déu, i en la seva paraula. I si consagrés el meu cos, - la meva vida - només ho podria fer a un sol home, no com vós amb tants homes.

- Ja us he dit que era una qüestió de conversa. I quan vaig veure que el meu diàleg tenia acceptació, vaig posar-hi preu.
I no enteneu que la vida us ha estat donada per Déu, i que només és possible compartir-la amb amor, i no vendre-la posant-hi preu.

- La diferència bàsica entre vostè i jo, és que vós sou tancada, en canvi jo, sóc oberta...

onatge

Comentaris

  • Llibre | 23-10-2007

    M'ha agradat, aquest diàleg. Extreus temes d'una hipotètica conversa entre dos personatges que no sé pas si s'avindrien a xerrar gaire estona (potser em refereixo més a la monja... i sempre parlant en general).

    L'única cosa que potser li trobo a faltar és un final més contundent. Que la plasmació del diàleg no esdevingui això: una simple plasmació. Sinó fer el pas cap al relat de ficció recreant els elements propis d'aquest. Tot i que, potser, ben mirat, així esdevé més real.

    Fins la propera,

    LLIBRE

    PS.- Per si mai t'interessa: llibre_silvia ARROVA yahoo.es

  • HOLA ONATGE[Ofensiu]
    meral | 12-08-2007 | Valoració: 9

    El teu relat m'ha agradat i entretingut. Tots els adults acostumen a possar preu quasibé tot el que fem. Les monjes també posen preu a les seves oracions. De fet l'esglesia és la institució que posa preu per tot.

  • onatge[Ofensiu]
    Nina Abril | 08-07-2007

    Les dues tenen en comú una cosa, els seus homes mai seran fidels amb elles, se'n van amb altres dones jejeje.

    Molt bé.


  • Obert o tancat?............[Ofensiu]
    Naiade | 04-07-2007 | Valoració: 10


    M'he divertit molt amb el teu relat, en podries fer una obra de teatre.
    Cadascú entén el món a la seva manera i veig que les teves protagonistes defensen be les seves creences.

    Una abraçada ni massa oberta ni massa tancada .

    Naiade

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

394484 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com