Confiança

Un relat de: eternasomiadora

No sabem perque estem aqui,
ni precisament perque ens ha tocat viure en aquest raco del mon, però n'hi ha una cosa que sí sabem,
que podem intentar fer els nostres somnis realitat,
no podrem aconseguir tot allo que vulguem, ja que la resta de la gent ens hi oprimeix amb els seus propis desitjos,
perque allo que es bo per a tu, potser es dolent per a mi,
i viceversa, pero penseu per un moment,
que quan morim no sabem que pasara,
pero allo que hem volgut fer al mon terrenal no s'haura complert, realment no mereix la pena arriscar-se?
No em d'esperar a fer-no's vells, per demanar als nostres nets que facin quelcom, que nosaltres no vem gossar a fer per por.
Demanem temps i experiencia per a fer-nos
forts i agafar confiança en nosaltres mateixos.

Comentaris

  • No sabem...[Ofensiu]
    kispar fidu | 04-05-2005

    per què estem aquí ni que ens espera en un futur, per tant: aprofitem cada moment de les nostres vides i vivim al màxim, no deixem que la por ens venci: CARPE DIEM!

    No sabem què és el que ens espera. Hem de viure per nosaltres mateixos. Actuar com pensem i deixar-nos de complexes i pors (tot i que sovint és molt difícil), però hem d'intentar aprofitar cada oportunitat i no deixar escapar els nostres somnis ni il·lusions.

    Bon relat!
    [ i merci pel teu comentari! ]

    Gemm@

  • Molt bona[Ofensiu]
    Sareta_16 | 22-04-2005 | Valoració: 10

    reflexió...cada paraula porta una raó impressionant!
    m'encanta que diguis que podem fer realitat els somnis tot depén de nosaltres!Clar que si, depén del ímpetu que li posem, les ganes de obtenir aquesta recompensa, de fer-te'l teu, de que passi de un somni a una realitat!
    Bonics temes els que tractes, no deixis d'escriure que ho fas molt bé!:D T'afegeixo a preferits!ejej

  • Reflexions...[Ofensiu]
    Sanke85 | 20-04-2005 | Valoració: 10

    Refexiones sobre el perquè en toca viure on som, perquè estem aquí i que passarà quan morim...

    M'agrada quan dius que nosaltres podem fer realitat els nostres somnis. Malgrat que hi hagui gent que ens oprimeixi i no ens deixi fer realitat el nostres somnis, sempre em de lluitar per allò que realment deitjem, sigui bó per tu o bé pels demes.

    També m'agrada el consell que dones, de que no tinguem por, passi el que passi. Molt maco.

    Un petò i una abraçada:
    Sanke85

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35754 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com