coneixences animals

Un relat de: laia

Un dia vaig conéixer un centpeus que anava al psicoanalista per què no sabia quin camí triar per seguir caminant per la vida.

També vaig conéixer una ratolí que havia avorrit el formatge per què olorava igual que els mitjons de la seva mestressa.

Un dia d'aquests vaig conéixer una cotorra que s'havia quedat muda després de glopejar àcid sulfúric per ofegar les penes.

Un altre dia vaig conéixer un llop que tenia por a la nit des del dia que la lluna li va tirar els trastos i la caputxeta es va posar gelosa.

Un dia vaig conéixer a un conill que no tenia mai ganes de fornicar per què ja se n'havia cansat que tots els altres éssers vius se'l miressin amb mala cara.

Un d'aquest dies també vaig conéixer un pardal que anava amb el cap ben alt, després de saber que estava baixant la afluència de caçadors al seu bosc.

També vaig conéixer una tortuga que havia corregut els cent metres llisos i havia guanyat de pallissa als altres contrincants.

Un dia vaig conéixer una marmota que patia insmoni per què s'havia enamorat d'un mussol que rondava despert totes les nits.

i si conec més éssers vius estranys us ho explicaré...

Comentaris

  • jajajja[Ofensiu]
    L'ull de la subcultura | 04-02-2006 | Valoració: 10

    Hi han coses rares akest mon, sta clar
    jejeje segueix arrancant somriures a la gent susplau

  • La Banyeta del badiu | 13-01-2006 | Valoració: 10

    Si, si us plau, fe-ho, som molt simpàtics i tots tenen les seves ..." tecles ".
    Jo tinc un gosset, per ser més exacte un Schnauzer miniatura, que és diu Trysky, crec, bé millor dit, sé del ser, que ell no sap que és un gos. És creu i què vols que li digui... aquestes alçades !.
    Un petonet. Pilar

  • És inevitable...[Ofensiu]
    Henry | 03-01-2006

    deixar escapar u somriure, després de llegir aquest seguit de frases que has deixat: com les petjades de les teves observacions en el teu passeig pel món animal.

    Però que s'amaga darrera la crisi d'aquest cuc? què significa l'aborriment d'aquest ratolí? la pèrdua de veu de la cotorra? perquè no aprofites el teu passeig i guies el cuc per un camí nou, jugues una estona amb el ratolí i dones aigua a la cotorre per fer-li tornar la veu?

    Amb la marmota no sé si hi tens gaire a fer, perque les coses de l'amor són impossibles...


    M'ha agradat molt!
    Una abraçada laia

    Henry

  • oink-oink[Ofensiu]
    La tieta | 02-01-2006

    el gran món dels animals! sempre són amb nosaltres... piquen, borden i volen.
    Un bon relat.

  • ës molt bó...[Ofensiu]
    AVERROIS | 01-01-2006 | Valoració: 10

    ...però t'has descuidat d'un esser, potser el mès estrany, l'home. Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de laia

laia

41 Relats

133 Comentaris

56016 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
Sols diré pena,
soledat, fracàs. Mira'm!
Em demanàveu
que digués alegria.
Si ho voleu, me la invente.


"estams de pols"

vicent andrés estellés