lladres!

Un relat de: laia

RING, RING!!!!!!!!!!... que puc entrar?
-AH! moltíssimes gràcies senyora, és que m'acaben de robar-ho tot, ja ho veu fins i tot les pestanyes, estic despullada, no es pensi que vinc d'un altre planeta, és que m'ho han robat tot, m'han deixat sense res. No, no, no ho faci, no truqui a la policia, no sóc cap criminal, fins fa poc tenia DNI, una feina, un pare i un mare, i un cotxe, i moltes coses més, però poc a poc m'ho han anat robant tot, i finalment m'han deixat sense res. Em sap greu, que pensi que sóc dolenta, jo només volia que algú m'ajudés, no li demanava ni una carícia, ni un petó, sé que sense pestanyes sóc estranya, però li ben juro que jo abans fins i tot era bonica, i m'agradava arreglar-me i combinar vestits amb sabates, però és que m'ho han robat tot. No, no s'espanti, per què m'ho fa això?, només li demano que avui em deixi quedar a dinar a casa seva, no cal un gran àpat, amb uns macarrons em conformo, no cal que faci un sofregit, ni res d'això, jo abans era de molt bona vida, tenia una pell fina per què mejava de tot i força sap, era bonica i elegant, però és que ara no ho puc ser, però si vol li explico coses de la meva vida, no, segur senyora, no es preocupi que a mi no em fa res de res, li explicaré amb molt de gust, miri, escolti? però per què m'ho fa això, no veu que si em veu la policia em tancarà i experimentarà amb el meu cos?, i és l'únic que em queda, el cos i la parla. Senyora, una mica de sensibilitat que m'ho han robat tot, que m'han arrencat dues vides i es veu que encara no s'ha acabat, els lladres encara em persegueixen. No, no tinc niputaidea de com són, No! ni quin rostre tenen, home senyora... li estic dient que no sé com són, només sé que són uns fills de la gran puta, però no sé res més, senyora sap que li dic que se'n vagi a la merda, li estic dient que m'ho estan robant tot i vostè em tracta de quinqui, senyora jo només li demanava una estoneta de cel...

Comentaris

  • Ai Laiona![Ofensiu]
    Sole Ole | 19-12-2005

    T'ho poden haver robat tot menys l'humor, pq sembla inherent a tu! M'encantes!!

  • ja ja ja ![Ofensiu]
    Capdelin | 15-12-2005 | Valoració: 10

    per un costat ens costa tant admetre situacions que s'allunyen dels tòpics...
    i per una altra banda hi ha gent que si podessin fer-se la seva biografia es cobririen d'or...
    m'ha encantat la senzillesa del relat i aquest toc d'exageració irònica i aquestes pinzellades d'humor..
    som molts els que anem en pilotes, ens ho prenen tot!
    Una abraçada!

    PD. allò de "ESQUERRÀ" en el títol del meu poema... sincerament ho vaig posar per fugir del clàssic "poema eròtic"... i potser perquè és un erotisme obligat, forçat, vençut... com la mà esquerra tant poc domada pels dretans.
    vaja, una paranoia més...

l´Autor

Foto de perfil de laia

laia

41 Relats

133 Comentaris

56011 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
Sols diré pena,
soledat, fracàs. Mira'm!
Em demanàveu
que digués alegria.
Si ho voleu, me la invente.


"estams de pols"

vicent andrés estellés