Porquets

Un relat de: laia

Si em parteixes la cara, me la faré nova, de plata, de la bona, i la passejaré per tot el barri, per què la gent vegi que m'he fet gran, i que m'agraden les espardenyes que em vas regalar, i després aniré al supermercat i compraré maduixes per untar-les amb nata en el teu pit de vellut escarransit i lleparé i lleparé fins que la casa de palla del porquet major s'esfondri i hagi d'anar corrents cap a la del seu germà mitjà, maleïts contes que fan apologia de la família unida, i maleïda jo i tots aquells que me'l van explicar per creure-se'l, maleïts tots aquells que m'han robat una part de mi, i l'han amagat en algun calaix per què no la pugui trobar, i maleït el sant pare que es passeja per València com si fesun peregrinatge a favor tamé, com el porquet petit de la família unida, per què ningú no em va explicar quan era petita que tot es desfà?


Comentaris

  • rebufa!![Ofensiu]
    Boréâs | 09-12-2006 | Valoració: 8

    aire, necessito aire. No puc respirar. És broma!

    M'ha agradat força però continuu pensant que em falten signes de puntuació, tot i que el resultat final sigui bo, seria excel·lent amb pauses adequades

    una abraçada que feia temps que no llegia res teu.

  • Bo, 'laia'![Ofensiu]
    rnbonet | 22-10-2006

    M'he donat un tomb per alguns del teus escrits:'Ull de vellut', 'Porquets', 'Esperant',... I m'han semblat surrealistes, d'un humor negre i d'una sinceritat enormes. Potser 'Coneixences animals' és aquell que m'ha provocat un somriure còmplice, Els altres m'han paregut tristos. Només és una opinió, no un retret. Si no excel·lents, tots m'han agradat, i denoten una ànima sensible, quelcom desenganyada.
    Molta salut i molta rebolica!

  • Hola "tocaya" !!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 18-07-2006 | Valoració: 8

    Hola noia!! Caram, un relat ben curiós, sí senyor. El fet de que només hi hagi un punt (el final) dona la sensació de pensaments, de ràbia, d'escriure "tal com raja" i fa el text amè. L'he trobat un pèl curt, però potser es perquè la ràbia és efímera... ejjeje! En fi, força bo, sobretot la pregunta final.

    Petons!

  • Surrealisme[Ofensiu]
    isa gracia | 17-07-2006 | Valoració: 9

    Surrealisme i ràbia, treula fora, d'aquests sentiments sempre surten bons escrits. Una frase perfecta: , "per què ningú no em va explicar quan era petita que tot es desfà"

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de laia

laia

41 Relats

133 Comentaris

55888 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
Sols diré pena,
soledat, fracàs. Mira'm!
Em demanàveu
que digués alegria.
Si ho voleu, me la invente.


"estams de pols"

vicent andrés estellés