COMPARTIR

Un relat de: Joan G. Pons
COMPARTIR... Un significat :Repartir quelcom que tenim.

I qué podem compartir...? Per exemple.... 7
- Coneixements.
- Temps.
- Espais.
- Idees.
- Bon Humor.

COMPARTIR.... Una qualitat engrescadora...
Quan és comparteix, normalment fem augment del que compartim. No buidem.

Al Compartir fem, a la vegada, una renovació vital dels nostres valors, que s'enriqueixen.
Sentim una compensació interior agradable, sobretot al rebre mostres d'agraïment sincer, de les persones que han rebut el que hem lliurament compartit.

Animo de tot cor, a COMPARTIR.

*****************


Comentaris

  • Compartiry[Ofensiu]
    Prou bé | 27-08-2022

    És la millor vacuna contra la solitud!
    Compartim sentiments i sensacions i pors i alegries i interessos i....

    Amb total cordialitat

  • Bona qualitat la de "COMPARTIR" [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-08-2022 | Valoració: 10

    Sincerament, és importat en la vida saber compartir amb tots. Si compartim amb tots rebrem de tots un poc més.
    Un bon relat que fa pensar, per a compartir.
    Cordialment.

  • Estranya divisió.[Ofensiu]
    Joan Colom | 23-08-2022

    Compartir és indestriable de la nostra condició d'animals socials. Per això en sortim enriquits, d'aquesta paradoxal operació en què el quocient és més granque el dividend.

  • Val la pena[Ofensiu]
    Soleilsi | 23-08-2022 | Valoració: 10

    Compartir sense esperar res a canvi, només perquè ens fa feliç.

  • Bona actitud[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-08-2022

    Una actitud recíproca com bé dius, compartir no és restar és augmentar. Tots hi sortim guanyadors. Una acció a tenir en compte. Molt bona reflexió.

    Cordialment.

    Rosa