Aprendre

Un relat de: Joan G. Pons
Aquest Relat vol ser una invitació animada a no deixar mai,d'estar obert a aprendre.

Sempre es pot aprendre. Sempre rebem coneixements, vivències, experiències del LLIBRE DE LA VIDA, del VIURE I CONVIURE.

Oberts a aprendre es enriquidor, molt positiu. Es una bona actitud en el creixement personal, una positiva via d'aprenentatge. Una escola vivencial.

Sempre necessitem aprendre de forma vital. Ja no es un conjunt de conceptes més o menys freds, que llegim o estudiem en un llibre. Sense menysprear, important la via d'aprenentatge per connexió vivencial. Molt important i i pràctic.

Un consell final: Sempre tindre connectada la receptivitat a aprendre.
Vivint i convivint, sempre s'apren.

.................................................................................................

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-02-2024

    Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema "Vint-i-quatre". Sí que és un canal de televisió, que no para de donar notícies; i dobles també.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Aprendre sempre[Ofensiu]
    Soleilsi | 19-02-2024 | Valoració: 10

    Molts cops pensem que hem d'arreglar- ho tot en la nostra vida i potser l'únic que haguem de fer és APRENDRE alguna cosa de la situació que vivim.
    Gràcies, Joan!

  • Ben cert![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 15-02-2024 | Valoració: 10

    Fantàstica reflexió!, i tant! L'aprenentatge, aprendre, estar atents, és com respirar o el menjar per sobreviure. Quan la resta entengui que aprendre no és tan sols, el coneixement que hi ha en els llibres. Potser el món serà una mica més tolerant.
    Com sempre, enhorabona, per compartir les teves reflexions.
    Fins aviat,
    Neus

  • Per a aprendre...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-02-2024 | Valoració: 10

    És necessari viure completament i existencialment en la vida. Bona reflexió per a

    aprendre i conviure. Cada dia es pot aprendre una cosa més.

    Un assaig per a pensar i aprendre una cosa més.

    Gràcies pels teus assajos, molt penetrant.

    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Totalment d'acord[Ofensiu]
    Soleilsi | 13-02-2024 | Valoració: 10

    La vida sencera és una lliçó.
    Cap pàgina sense que valgui la pena d'aprendre.
    Totalment d'acord, Joan!
    Gràcies per aquest sucós Relat.

  • M'agrada...[Ofensiu]
    Prou bé | 13-02-2024

    ...especialment la idea de ser receptiu, d'aprendre de la vida. La millor escola amb un munt de llibres per llegir.
    Amb total cordialitat

  • I el que no sabem...[Ofensiu]

    Bona tarda, Joan G. Pons:

    Hi ha tantes coses per a aprendre i que no sabem ni dominem en aquesta vida, les combinacions són infinites.
    La notra actitud és primordial, com ens comentes.
    Estar oberts a compatir, a conviure i a viure, mentre aprenem cada dia més. D'aquesta manera creixem personalment.
    Un plaer ha estat llegir-te.

    Una abraçada,

    Helena

  • Totalment d'acord, Joan.[Ofensiu]
    Lluis Barberà i Guillem | 12-02-2024 | Valoració: 9

    Bon dia, Joan,

    Estic totalment d'acord amb les vostres paraules.


    Avant les atxes i bona setmana.

  • Diuen....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-02-2024

    que aprendre no ocupa lloc. Quina gran veritat. La curiositat, l'enriquiment personal... De tot se'n pot aprendre, de grans i petites coses i fets, del passat i del present. La vida és una escola que ens ofereix moltes possibilitats, tot depèn de l'interès de cadascú.

    Molt bé Joan.

    Rosa.

Valoració mitja: 9.8