Conformar-se

Un relat de: Joan G. Pons
Conformar-se no es impotència, debilitat... es valorar de forma clara i tranquil-la l'acceptació a una proposta o quelcom escollit, prèviament informat.

També es dona la conformitat, quan es produeixen coincidència d'opinions . Important el coincidir, provoca una bona conformitat.

Conformar-se demana una tria i consideració a l'acceptació, previament escoltades les aclaracions aportades.

Una via activa a l'actitud de conforma-se , es cercar alternatives relatives al tema o qüestió i experimentar-ho de nou.

La CONFORMITAT demana i aporta una decisió i una informació complerta al contingut.

Una correcta informació, punt bàsic per una bona conformitat.

.........................................................................................


Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-04-2024

    Bona vesprada, Joan: Gràcies per la teua bona opinió al meu poema "Queda-te'l".
    M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Decidir-se en la vida. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-04-2024 | Valoració: 10

    Perquè tota la reflexió que fa, va fent que tinguem opinions cada dia més. Decidir-se plenament amb tota garantia.
    Molt bon assaig, Joan.

    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Una exposició...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 08-04-2024 | Valoració: 10

    molt encertada del fet de conformar-se. Com bé diuen els companys, Conformar-se no significa resignació, sinó una bona entesa entre diverses parts, després d'una correcta informació i escolta. Has aconseguit gestionar perfectament un apunt gens fàcil d'expressar.
    Enhorabona Joan.

    Rosa.

  • Encertada reflexió[Ofensiu]
    llpages | 08-04-2024 | Valoració: 10

    Les sàvies paraules sobre conformar-se que acabo de llegir caldria tenir-les sempre present en qualsevol negociació entre dues parts. Sembla que conformar-se sigui sinònim de resignació, d'acceptar un pacte sense profit, però no és així. Llegiu i rellegiu el text i us adonareu de la necessitat d'aquesta encertada reflexió en un món tan revoltat com el que vivim. Gràcies, Joan!

  • Aclaridor[Ofensiu]

    Bona tarda, Joan G. Pons:

    Gràcies per mostrar-nos una mica de llum sobre conformar-se. Vas més enllà ja que només és sinònim de resignació.

    Una abraçada i continua compartint textos, opino que son molt útils. Ens has donat una correcta informació.

    Una abraçada.

    Helena

Valoració mitja: 10