La Inspiració

Un relat de: Joan G. Pons
La Inspiració .....inspira agradablement, aportant suggeriments renovadors, amb possibilitats de compartir.

Canals d'alimentació de la Inspiració:
- Observar
- Estones,moments de llibertat de la ment, escoltant-la.
- Records vivencials.

Observar.- Atenció a formes d'actuar, per part d'altre gent, reaccions, notant cert pessigolleig creatiu.

Llibertat mental.- A vegades, en les estones de descans o moments de desconnexió, tenim pensaments que aporten plantejaments renovadors, diferents, creatius.

Records vivencials.- En les parts emotives de records viscuts, pot aparèixer una inspiració de canvi innovadora, que anima a experimentar. Una inspiració.

La Inspiració facilita la convivència, aportant i enriquint-la .
La Societat necessita i desitja, gent inspiradora.

.......................................................................

Comentaris

  • Hola, Joan.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-01-2024

    És que escrius massa de pressa. Tranquil·litza't i escriu a poc a poc, que se t'escapen els dits a altres paraules que no s'entenen.
    Ha ha ha ha ha…

  • Inspirar-se amb satisfacció. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-01-2024


    Un assaig molt interessant i molt inspirat. M'ha agradat molt com ho planteges i desenvolupes. Cadascú pot pensar diferent d'un altre, perquè és així.
    Inspirar-se en una cosa determinada és fonamental per a la vida.
    Enhorabona, Joan.
    (He vist que en un relat has posat la paraula "Interesant", en el comentari d'un relat. I és així, "interessant", és amb doble "essa". A tenir-ho en compte).

    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Una paraula...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-01-2024

    ben amplia. La inspiració, són pensaments, vivències motivades per qualsevol situació, fet o lloc. Compartir-la és com tu bé dius molt enriquidor.

    Salutacions Joan.

    Rosa.

  • Inspirar-se... [Ofensiu]
    llpages | 21-01-2024

    depèn per a què. Potser pots buscar inspiració per fer mal, oi? Està bé que el text es centri en una inspiració per fer coses positives, és el vessant més freqüent, però quan he llegit que la inspiració facilitava la convivència, aleshores m'ha grinyolat alguna cosa. Bé, no em facis cas, crec que hi ha molt d'encert en el que dius, gràcies per fer-nos reflexionar!

  • Inspiració i feina.[Ofensiu]
    SrGarcia | 21-01-2024

    Em sembla que va ser Picasso que va dir: quan arribi la inspiració que em trobi treballant.
    Una gran dita, per la majoria d'artistes és així, per un pobre desgraciat com soc jo, no hi ha manera, poden passar mesos sense que m'acudeixi res i ja em diràs com es pot treballar així.

  • Crec...... [Ofensiu]
    Prou bé | 21-01-2024

    Que no és ben bé el mateix tenir inspiració O ser persona inspiradora encara que tot estigui relaciona
    I, com sempre, inspires reflexió
    Amb total cordialitat