Innovar

Un relat de: Joan G. Pons
Innovar, també podem qualificar de "modificar", no es suprimir, es transformar, enriquir.

Innovar es una possibilitat per millorar quelcom i així funcionar millor, d'acord amb els plantejaments inicials.

Sempre podem innovar, modificar. Es millor que renunciar totalment i dir la famosa frase, bastant negativa: "Això no funciona, ho deixo".

Recomanem, sincerament innovar, modificar, enlloc d'abandonar.

Com podem innovar de forma encertada....?

- Detectar la part que no respon. Definir-la-, Delimitar-lla. I seguir aprofitant la part que funciona.
- Si cal, afegir, modificada, la part detectada.

Tot escrit revisat i modificat, si cal, anima a una correcta i sensible comunicació.

.............................................................................

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-02-2024


    Hola, bona nit, Joan: Gràcies per la teua visita i el teu amable comentari al meu poema "Cantades del mar". "On em dius que és "sensible"

    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Quan una cosa no surt...[Ofensiu]
    llpages | 01-02-2024

    deixa-la sense atendre una estona, no hi pensis durant un temps (poden ser hores o dies). Passat aquest temps, torna a donar-hi voltes, potser ho veuràs amb un angle nou i t'en sortiràs. La innovació també cal treballar-la!

  • Modificar-se sincerament. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-02-2024 | Valoració: 10


    Gràcies per fer-nos pensar, perquè iniciar és qüestió de saber seguir la vida amb el sentit d'animar-se cada dia a les persones que coneixem, en el contorn. Dic jo!
    És això que he descrit i està ben pensat o no està bé? Tu que em dius?

    Salutacions:
    Perla de vellut

  • No abandonar...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 01-02-2024 | Valoració: 10

    no llençar la tovallola a la primera de canvi. Innovar, modificar, significa confiança, esforç, perseverança, interès, millora...Una actitud intel.ligent que sol tenir bones recompenses.
    Una excel.lent explicació i un bon consell Joan.

    Rosa.