Optar

Un relat de: Joan G. Pons
La dinàmica de viure amb serenor, afavoreix la descoberta de moltes opcions, que faciliten decisions encertades, adequades. Reforça la comunicació.

Optar es escollir quelcom, amb llibertat.
A vegades, no es fàcil triar. Totes les opcions tenen un cert grau d'interès i costa decidir i triar, de forma convenient. Però el viure ens planteja, moltes vegades, situacions, en que cal optar, escollir.

Important tenir present, que gairebñe podem optar varies vegades, sobre el mateix assumpte o qüestió.

Sense abusar, cal sempre, sentir-nos lliures, quan optem.

Ajuda aconseguir, demanar, si cal, una bona i i correcta informació, sobre les varies opcions, que si relacionin.

Comentaris

  • Optar[Ofensiu]
    Soleilsi | 21-03-2024 | Valoració: 10

    Amb total llibertat OPTO per felicitar-te, Joan i que segueixis publicant
    aquests Relats que tan bé fan.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-03-2024

    Hola, Joan: Gràcies per comentar-me per última vegada el meu poema "Vas aplegar o et vas quedar". Perquè ja no crec que algú més me'l comente. Prompte editaré un altre poema.
    Cordialment.

  • De lliure albir. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-03-2024 | Valoració: 10

    Saber sentir-se lliure és important per a la vida. Un bon assaig que ens fas, que en general elegir el que a cadascú el vinga bé i optar per un detall determinat.
    Enhorabona, Joan.

    Cordialment.

  • Escollr...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 18-03-2024 | Valoració: 10

    és una decisió que tot sovint hem de fer, per petites o grans coses. Fer'-ho amb serenor i llibertat pot ser garantia d'encert.
    Com sempre, molt bona reflexió Joan.
    Una abraçada.

    Rosa.

Valoració mitja: 10