Classificació dels petons

Un relat de: perunforat

Petons de salutació: Aquell dinar de Nadal on apareixen per la porta de casa tiets i cosins que fa segles que no veus. Companys de la feina que vas deixar fa algun temps, coneguts que hi tens un grau de confiança (si el grau de confiança es baix s'anomenen petons de compromís)mínim però suficient,…En fi qüestió d'una costum, i la quantitat mín-màx: dos.

Petons efusius: situació…Festa Major del poble, típica persona que només la trobes un cop l'any, recordes aquelles bestieses d'anys enrera..i justament te la trobes fent saltirons escoltant la música paxanguera de l'orquestra amb unes quantes cerveses de més.
Quantitat: dos amb força acompanyats d'una abraçada triomfal!

Petons innocents i amb carinyo: adreçats a infants i animals de companyia.
Quantitat: petitonets i molts van acompanyats de carícies, tonteries i un canvi de veu que només ets capaç de veure quan ho fan els altres.

Petons frustrats: aquells que t'agradarien que fossin. Si la persona, sexe femení-masculí, depèn de les tendència de cadascú, ja la conèixes, segurament pots aprofitar per fer un d'aquells petons de salutació…però t'asseguro que et quedes amb les ganes…

Petons de desig: mare meva…aquí deixem de ser, ens movem entre l'excitació del moment. No tenen un destí concret, ja poden ser a la galta, a la boca, entrecuix, al sexe pròpiament dit, a l'ull, al cap…
Quantitat: els que siguin i es creguin necessaris.

Petons amb llengua: (altrament dit petons de vaca o morrejades) Destinació…depèn de cadascú però el coll i les orelles són la perdició més sublim. Quan fas anar la llengua i ja no pots controlar el petó en sí…ja no saps ben ve on van, els fas perquè la llengua et va sola i ja has perdut el control.
Quantitat: són incontables perquè van enganxats els uns amb els altres.

Petons malintencionats: aquells que s'aprofiten a fer a veure si cola!

Diàleg:

-…ai perdona…-

Quantitat: a veure…els que es deixin fer…però millors primer provar de fer-ne un i comprovar la reacció de l'altra persona abans de que et baixi una bufetada!


Petons de somni: fff…són els de desig però viscuts dins la irrealitat del somni més profund. Alerta!aquests tenen efectes secundaris: trampera matinera, llevar-te bavejant, petonejar el coixí o tirar petons envà assegut al seient de quatre del tren de rodalies on hi ha la mateixa gent de cada dia.
Quantitat: depèn del temps que duri el somni.

Petons mal encaminats: carai...aquests són una putada...normalment són aquells petons de salutació o compromís que, sense voler, van en direcció equivoca, és a dir, al mig dels morros o també és possible que al mig del nas.
Quantitat: per sort, de seguida ets concient que has de solucionar la situació com puguis: fent veure que no passa res i que tranqui...a qui no li ha passat?
Quantitat: un petó, sí només un...a no sé que sigui un d'aquells malintencionats que s'aprofiten a fer a veure si n'hi ha més.

La llista pot ser interminable, si voleu col.laborar a citar els no mencionats us agraïré la vostra participació!

Comentaris

  • El petó que no es dona...[Ofensiu]
    Avet_blau | 01-07-2007 | Valoració: 9

    falta el petó del desig:
    el que es dona a distància,
    el que es dona a una flor.
    que despres s'oferirà amb amor.

    El peto a un record,
    una foto,
    guardada en el cor.
    Son petons sovint amb més passió,
    i s'acompanyen sovint de llàgrima,
    i d'amor sincer, també.

    Avet_blau

l´Autor

Foto de perfil de perunforat

perunforat

93 Relats

284 Comentaris

94890 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jo sóc així com sóc com el títol de Jaques Prévert

Sóc remolc de l'era
cendres calcàries de sabors
engrunes de silencis
i penyora de colors

Sóc herba mullada
d'olor de llocs
fiblar de pells
i l'enyor d'uns pocs

Sóc aire comestible
pintant oxigen amb els dits
mans d'argila humida
de sols, dies, llunes i nits

Sóc cargol treu-banya
un patufet a la panxa del bou
caputxeta entremaliada
i un calamar a dins d'un pou

Sóc un llibre a mig escriure
amb llapis de carbó
tint de blanc sobre fons negre
lletra de pal i cançó

Sóc pedra de tartera
marca d'aigua de paper
muntanyes de somriures
sota al vol d'un esparver

Sóc el que sóc
No sóc res més

D'amunt i avall
De més i menys

De poc o molt
De tot o res

http://correctellegiblebarat.blogspot.com/