Caic...

Un relat de: lorien

Fa dies que dono voltes i voltes, camino endavant, això sí, sempre endavant i... caic. M'aixeco, no ha estat res, torno a caminar, faig dues passes i... caic.
Quines hòsties que et dóna la vida...

O què et pensaves Sofia, que perquè li expliquessis les teves penes, en Pol... les coses no van anar com tu esperaves.

Sí, et va mirar amb aquells ulls seus que et fan perdre el món de vista i t'hipnotitzen, aquells ullassos de color de mel…
De fons sonava aquella cançó d'Antònia Font, sobre si som amics o amants.

És això Sofia, no vas posar totes les cartes a sobre la taula, no li vas dir tot el que senties, el que et fa tanta por.
No li vas poder mirar els ulls i dir-li t'estimo, perquè tu l'estimes no?

O et guardes l'as sota la màniga, o simplement, ha estat pura covardia... No saps què fer ni cap a on tirar, la vida és bonica però complicada.

Pensa en el que sents per en Pol, però no oblidis la teva relació amb en Cesc...

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing....

Mmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ahhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

- Sofia, reina, què murmures?

Ostres tu, quin somni més estrany que he tingut, primer somiava que queia i després he sentit una melodia coneguda, diria que era Antònia Font....


Comentaris

  • Sorprenent[Ofensiu]
    AINOA | 18-10-2005 | Valoració: 9

    M'agradat el teu relat.
    Primer em pensaba que una amigue et parlaba per aclarirte las idees i després el final me adonat de que era un somni.
    Una abraçada.

  • Bona descoberta![Ofensiu]
    Queca | 26-09-2005

    Parlant amb en Josep Bonnín has sortit tu, i t'he buscat, i t'he trobat, quina sort!
    M'ha agradat aquest relat, Sofia, Pol, Pol, Sofia, i en mig Antonia Font. Sí, sí, molt bé.
    Quina sensació que deixen els somnis oi, i més si has somiat que queies... i que toca collons el despertador!
    L'enhorabona nina!
    Mil i un petons!
    Et seguiré llegint!

l´Autor

Foto de perfil de lorien

lorien

12 Relats

37 Comentaris

20529 Lectures

Valoració de l'autor: 8.93

Biografia:
Em dic Elena, sóc de Maià de Montcal, segur que us preguntareu on està aquest poblet tant petitó de 300 haitants, està al costat de Besalú, però actualment resideixo a Manresa, estic estudiant primer de fisioteràpia, per tant no tinc temps de res, bé ja ho haureu notat, fa una eternitat que no escric res a la web, tinc 23 anys, per ben poc ja que vaig nèixer un fred 21 de desembre, per tant estic sota els dominis de sagitari, per ben poc.

Com que una imatge val més que mil paraules posaré una foto.

Si voleu saber quelcom més de mi visiteu el meu blog: http://spaces.msn.com/members/lorienhpruenca/

tot i que degut al dèficit de temps tampoc hi ha cap actualització... i el meu mail és hpruenca@hotmail.com
aqui si que intento donar senyals de vida almenys una vegada a la setmana quan no hi ha festes...