BOIRA

Un relat de: Libèl·lula
Em segueixes, m’avances i m’envoltes
I jo... et deixo fer.

Els arbres, inanimats espectres
es presten al teu joc.
Les meves passes llisquen
Damunt d’un llenç multicolor de fulles,
De tant en tan, el cant d’algun ocell trenca el silenci,
Transparent, humit silenci.
Si tanco els ulls, estenc la mà i escolto...
Et puc tocar.

M’aturo i trepes com una enfiladissa
Pels meus dits, pels cabells
Et penges, talment com arracades,
de les meves orelles.

Et segueixo, t’avanço, t’envolto
I tu... et deixes fer.





Sentiments de llibertat enmig la boira fent camí pel Montseny

Comentaris

  • Boira de silencis[Ofensiu]
    nadàlia | 11-10-2012 | Valoració: 10

    "Et segueixo, t'agafo i t'envolto..." com un joc; que bé jugar, entre la boira, enmig de la natura, sentint-la, sentint-lo i la boira m'arriba fins al teclat i em deixo seduir... M'ha agradat molt...apago l'ordinador perquè tota la cambra se m'ha omplert de boira humida i no veut lee lletres....Una abraçada.

  • Comunicat[Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    En publicar aquest relat vas clicar l’opció de participar al “Concurs ARC de Poesia 2012”.

    Segons les bases del certamen (les trobaràs a la web de l’ARC i a la pàgina d’inici d’RC), aquesta convocatòria en concret és oberta només per a associats i associades.

    En els arxius de l’Associació no consta aquesta teva condició d’associat/ada, per la qual cosa no podem acceptar l’obra en qüestió.

    Amb tot, si es tractés d’una errada administrativa nostra, o bé la teva intenció fos inscriure’t a l’ARC, o bé haguessis presentat el relat sota un nick diferent a l’habitual, et preguem ens ho comuniquis per correu electrònic a l’adreça associacio.relataires@gmail.com

    Cordialment,

    Comissió Concursos de l’ARC

  • La boira que viu[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 13-03-2012 | Valoració: 10

    Un poema fantàstic on veig la boira amb vida. És la companyia gebrada que escalfa l'ànima de la gent amb ànima. Que potser caminaves pel Pla de la Calma? La boira viva i un sentiment ben viu. Una forta abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Libèl·lula

Libèl·lula

20 Relats

44 Comentaris

18785 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
Em dic Anna i sóc de Pineda de mar.
Quasi sempre sóc feliç, em cansa molt està enfadada, la vida és massa curta per perdre el temps en futeses.
M’apassiona el senderisme, descobrir racons que mai no he vist i endur-me’ls a casa dins la meva Canon, la fotografia em deleix, el teatre, el cinema, la música, naturalment, la literatura, llegir i escriure, com a forma de teràpia, hi ha qui va al psicòleg, jo escric, ves per on.
I ho faig per, a través d’un simple vers, llegir els meus propis sentiments i aprendre dia a dia a coneixem un xic més.
Visc per omplir-me els ulls de colors, per olorar la flaire de la molsa, sentir la besada del vent mentre em peten els ossos descobrint nous camins, visc per submergir-me en la mar turquesa, per somniar desperta i per aprendre a volar, visc per moltes coses que no tenen preu. Els rellotges del món corren massa de pressa per a mi, per això no me’ls miro mai.

Tinc dos blogs. M’agradaria que passéssiu i miréssiu, si us ve de gust és clar, per mi serà un plaer compartir-los amb vosaltres.

http://elmeuracvirtual.blogspot.com/

http://annatotfotos.blogspot.com/

I el meu correu, mai se sap quan ens farà falta una abraçada.

annaorteg@hotmail.com

Fins sempre.