ANIVERSARIS

Un relat de: Carme_
La Roser tanca els ulls i fa memòria. Ara farà deu anys que van començar a sortir; nou d’aquelles vacances fantàstiques en què van voltar per mitja Europa; vuit del casament, tots dos radiants, amb desenes de convidats; set que ell li va fer allargar el vestit comprat per celebrar l’aniversari; sis del naixement del seu primer fill; cinc de les discussions setmanals; quatre de l’arribada de la nena; tres dels primers insults i males paraules; dos d’haver necessitat una capa extra de maquillatge pel sopar d’aniversari i un any del seu divorci.

Compte enrere finalitzat. Avui, per fi, sent que comença una nova vida. Sense celebracions pendents.

Comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 30-05-2020 | Valoració: 10

    M’ ha agradat molt

  • Molt bo[Ofensiu]
    Maria Quintana | 27-05-2020 | Valoració: 10

    Felicitats pel microrelat. M'ha agradat molt!

  • Resum[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-05-2020 | Valoració: 10

    Un concís resum de moltes vides, no totes per sort, però descrit amb la quotidianitat que ens envolta. Tots coneixem històries com la que descrius. Una forta abraçada i felicitats per l'originalitat.

    Aleix

  • Amargor i esperança[Ofensiu]
    SrGarcia | 21-05-2020

    Tota una vida comptada en aniversaris. És cert que la sèrie degenera, comença molt bé i acaba malament.
    Sense aniversaris per celebrar, potser li començarà a anar bé definitivament.
    Un relat amarg i esperançador.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

39117 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g