Ai, un altre!

Un relat de: rnbonet



AI, UN ALTRE!
(Efluvis de cap d'any)

S'esmuny el vespre
pesat i lent
d'esguard de pedra.

Segueix aquell
endormiscat
camí de sang
que va i que torna.

Ales i mans
ens duran noves
de gent amiga.

A prop, companys
de sempre, ai!
els tarongers,
la mar volguda,
i la muntanya.

X. 31/12/05


Comentaris

  • I disculpa...[Ofensiu]
    Llibre | 04-01-2006

    ...no havia dir res del relat!

    Bé... versos curts, ritme àgil i alhora un xic trencat. Tal volta volgut? Com un trencament del temps, ja que aquest és el tema que toca?

    No sé... el trobo massa condensat. Poc clar... però es recita bé.

    Hehehe... no sé ni què estic dient... És massa tard per pretendre fer comentaris seriosos. Ras i curt: que sona bé, força bé, però no m'acaba de fer el pes. Tot just això.

    Molt bon any, rnbonet! I una abraçada,

    LLIBRE

  • Llibre | 04-01-2006

    A veure... vaig a posar ordre! Vosaltres dos: si voleu tenir converses amunt i avall, feu el favor de passar-vos l'adreça de correu electrònic o bé del msn!!! Què és això de xerrar mitjançant els comentaris??? No compreneu que a una membre/a de l'ATAS (associació de tafaners anònims i silenciosos) com jo, li esteu donant moooolta feina?

    Que sigui la darrera vegada!

    Gràcies... hehehe...

    LLIBRE

  • Si es tracta de .... [Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 04-01-2006

    conseqüències del boicat del cava... doncs ara com que m'agrada més aquest relat...

    Un petonàs i bon 2006

  • Tio....[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 03-01-2006 | Valoració: 7

    Aquest cap d'any t'has pres una, dues, tres cerveses... i encara et duren!

    Res més a dir.

    PS.- De bon rotlle, eh!!!!

    Gataxica

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1589 Comentaris

357234 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!