Absent

Un relat de: diaclau

Era un diumenge d'estiu al vespre. Estava tombada al meu llit llegint un llibre de Marc Leavy.Feia calor,i vaig obrir la finestra. Estava tot en silenci, els meus pares i els meus germans no hi eren, estava sola. Només es sentia el soroll que feia el llibre quant girava la pàgina i el suau vent que passava de tant en tant.
Es va fer tard i poquet a poquet i sense adonar-me'n vaig anar aclucant els ulls i em vaig quedar dormida...

Era un dia molt asolellat i vag decidir anar a la platja, sola. En arribar vaig estendre la tovallola que em va regalar la meva cosina pel meu sant. Vaig cercar la crema de Sol dins la motxilla i vaig treure el llibre que havia agafat:Com un miratge. Al cap d'una mitja hora, el Sol va començar a picar fort i vaig decidir ficar-me a l'aigua. Em vaig aturar allà on trenquen les ones per només mullar-me els peus. Boníssima. Vaig nedar fins a on ja no fes peu. Em vaig posar de panxa enlaire i vaig tancar els ulls perquè el Sol m'enlluernava. Surava. Les ones m'estiraven mar endins i jo no me'n adonava. En alguns llocs,l'aigua era més freda i la pell se'm posava de gallina. Submergida en el silenci, com transportada a un altre món, absent. M'havia quedat mig adormida, vaig obrir els ulls i mirar cap endavant, a l'horitzó, el cel i el mar no es distingien i de sobte, un fort renou desfà tot aquell paradís, aquell món tan meu, tan silenciós,tan bonic...

-TOC-TOC!!Laia,que farem tard!

Comentaris

  • Somnis[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 06-08-2008

    Espero que no abandonis mai el teu món surrealista...

    Enhorabona pel relat!

  • En mig del silenci[Ofensiu]
    Unaquimera | 23-11-2007

    Com bé dius tu mateixa, aquest relat és una barreja de somni i de record, de sensacions gravades a la memòria en mig del silenci, que és la clau ens permet que el món sigui, per uns instants, nostre particular.
    Però el soroll el trenca i la realitat ens desperta!
    Quan ja som en mig de l'enrenou, és quan més cal valorar el silenci, l'únic lloc on podem escoltar-nos.

    Potser t'agradaria llegir El do de la paraula, així que te l'ofereixo.

    T'envio una abraçada des del meu món,
    Unaquimera

  • Clàudiaa!![Ofensiu]
    danii_13 | 20-11-2007 | Valoració: 10

    Molt guapoo, m'ha encantat...


    Un besO!

  • Transportada a un altre món[Ofensiu]
    esgotada | 17-11-2007

    M'agrada,ho saps prou bé!

    M'he registrat a lectors, així podré anar deixant comentaris i opinions :)
    Segueix així Clàudia!


    Besadetes!
    vagi bé!