YO Y MI YO

Un relat de:

aSSentada, mirava a l'horitzó, al no res. El vent m'acariciava la cara i el sol em besava l'esquena. Sentia uns crits llunyans d'uns marrecs. Uns plors, unes rialles.
I la sang em continuava fugint...
Sentia el dèbil pols del cor, l'escàs oxigen agonitzar i les vertebres tremolar. I els pensaments... estranys punyals que em ferien el cervell.
La solitud m'agafava pels canells oberts i lentament, com les flors del gessamí, penetrava el meu ser. Notava el calor del res, les pessigolles dels dits. Oh dolç plaer, dolç amant.
A la panxa la sang es barrejava amb l'intestí i com dos lluitadors, anhelaven la victòria. Ja començava a veure'm els pulmons. Vaig acariciar aquella fina i rosada carn i la vaig llepar dolçament.
Entregada totalment als bronquis, la fugida d'aquell os emmental amb tocs chemerlians em va passar per alt. El genoll s'havia escapat...
Em desfeia i gaudia. Jugava amb les restes d'aquell cos.
I va ser llavors quan la gana em va afusellar. Perduda en aquell món, vaig omplir-me la boca de cabells. Els veia divertint-se esòfag avall i quan reposaven a l'estòmac m'entretenia a trenar-los.
Mossegava l'aire, no arribava als mugrons. Així doncs, els vaig arrancar amb la dolça grisa amiga, la xinesa d'un euro.
Semblava una font de dos sortidors.
El riure es va estampar a les parets.

- Quin fàstic!
No m'havia adonat que ho estava embrutint tot.
La monja tornà a entrà i al cap de pocs minuts sortí per entregar-me una fregona:
- Com abans!

Comentaris

  • Berenice | 05-12-2005


    ets bona
    al.lucinant aquest relat
    tot i que no entenc el final
    però m'agrada molt l'escena
    rocambolesca
    macabra
    però punyent..
    felicitats altra vegada..

l´Autor

Foto de perfil de <<quizás estaba loca, pero almenos tuve un sueño>>

68 Relats

135 Comentaris

60887 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
20/04/88

Púdrete en tu cementerio,
porque yo soy aire en libertad.

Camina mi camino,
porque es la realidad.

Entierra los sueños,
y deja de llorar.