Vull.

Un relat de: AiDuS

Vull veure't plorar!
I vull que em mires quan plores, i així, notaràs l'indiferència que em causes!

Vull veure't sofrir.
Vull fer-te rabiar!
Vull escoltar-te cridar.
Vull que et sentes malament.
Vull fer-te mal!
Vull veure't plorar!

Vull veure't plorar!
I vull que em mires quan plores, i així, notaràs l'indiferència que em causes!

Vull furtar-te la son.
Vull que mai més no rigues!
Vull que ho passes fatal!
Vull que t'arrastres cap a mi...
Vull que la teua vida no tinga sentit.
Vull veure't plorar!

Vull veure't plorar!
I vull que em mires quan plores, i així, notaràs l'indiferència que em causes!

Tatuar-te a l'esquena el mal que m'estàs fent...
Gravar-te a foc les vegades que m'has fet plorar...
Ofegar-te, ofegar-te...
Vull veure't plorar!

Vull veure't plorar!
Però sé que, finalment, aniré i t'abraçaré...

Comentaris

  • Roget | 25-06-2007 | Valoració: 10

    ... quàntes vegades hauré pensat açò mateix?

  • què bèstia!!!![Ofensiu]
    ANEROL | 20-06-2007 | Valoració: 9

    molt bé teu tota la merda, estima, però què no et trepitgin

  • Bolet | 17-06-2007

    dios quina por O_o

    endavant xiqueta, saps que no t'has de deixar torturar per ningú, que tu vals moltíssim. Saps que sóc aquí.

  • Sempre acabem sense veure-hi[Ofensiu]
    fada_nocturna | 14-06-2007 | Valoració: 10

    Cometem errors, i continuament continuem caient amb la mateixa pedra. Ens fan mal, però sembla que ens agradi aquesta sensació, perquè tornem arrossegant-nos a arreglar els coses. Els moments de ràbia es converteixen en tristor, anyorança.

    Però no ens em de deixar vèncer per aquest sentiment. Em de tornar als qui ens han fet mal amb la mateixa moneda. No podem perdonar-ho tot, és una forma de mostrar la nostra debilitat.

    Lluita per tornar el mal k as rebut, lluita contra les injusticies i sobretot, lluita per no tornar-hi a caure un altre cop.

    Molts petons! Molt bon relat!

  • molt gran[Ofensiu]
    sucdetaronja | 12-06-2007 | Valoració: 10

    de vegades m'he sentit així... voler demostarf que ja et dona igual, que faça el vulga, que a tu et té igual... però al final res... sempre donem la mà...

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64639 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com