VESTIDA DE CARN...

Un relat de: Annalls

Vestida de carn, em presento davant teu
Serè carn, si em vols carn
Serè foc , serè l’amant

Vestida de sentiment , teixit d’aigua
em presento davant teu,
Serè consol, seré poema , serè l’amiga si vols

Vestida d’esperit, entrellaçat subtil, em tens aquí
Serè energia conscient , seré saviesa
Davant teu amb presento, amb totes les vestidures

Comentaris

  • De cor a cor[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 23-05-2019 | Valoració: 10

    La persona afortunada que es lliure a tu serà no només joiosa sinó també afortunada. Perquè sota aquesta carn teva es troben les millors qualitat que hom espera trobar en un ésser humà. Un poema sortit del cor per al cor, un poema que toca la fibra del qui el llegeix. Nil.

  • Com t'has vestit...!![Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-05-2019

    Impressionant! M'ha agradat molt.
    Té molts bones metàfores, on relates els teus sentiments quan t'has vestit de carn i fins i tot seràs poema!
    Encara que siga del 2015... hui t'ho he llegit...
    La millor frase per a mi és: Seré energia conscinet, seré saviesa.
    Una abraçada i fins a l'altra...
    Perla de vellut

  • La cran... [Ofensiu]
    Eloi Miró | 04-11-2015 | Valoració: 10

    Pel que veig t’agrada la cran... ets carnívora? Haha. Fora bromes... És una poesia bonica i delicada. Breu, però on cada paraula reflecteix una funció especial. Si m’he de quedar amb un trosset d’aquesta vivència, ha de ser: Vestida de sentiment , teixit d’aigua (m’encanta).

    Una abraçada de nou

    Francesc E

  • Tens tota la raó.[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 02-05-2015

    Aquest magnífic poema no tan sols es mereix molts més comentaris. Jo l'hauria posat en l'apartat dels recomenats.
    M'agraden molt les diferents vestidures de les quals en fas esment.
    Una abraçada, Annalls.

  • Hola !![Ofensiu]
    Annalls | 02-05-2015

    Sincerament crec que aquest relat el podria llegir més gent.
    Així que em tot el morro faig un comentari i a veure si al sortir a la plana algú si afegeix, també pot ser que em facin fora de relats. M'arriscare com diu l'Albert Espinosa o en Risto Mejide.

    Anna


    Perdoneu però ano tinc tems per estar gaire estona a R.C

  • Vestida d'amor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-03-2015 | Valoració: 10

    Vestida passionalment d'amor t'entregues, cegament, amb valentia. Desitjo que aquest acte tingui continuitat i una bona continuació. Si més no la passió és del teu costat. I de l'altre? Espero que també. Una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76571 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.