Vaya zapatos!

Un relat de: Biel Kramt
Ens vàrem creuar davant un banc de la plaça en què hi resta un senyor d'aquells que estan tot el dia en un banc. El senyor del banc pelava una magrana dins un taper fastigosament brut, com si preparàs el berenar després de feinejar una estona en una bastida d'obra. Com un "picador" desfasat, va fer la típica xiulada, uip-uiu, i va exclamar: vaya zapatos, por Dios! Evidentment jo no era el destinatari de la floreta, però li vaig contestar de la forma més amorosa que vaig saber: moltes gràcies amor. Immediatament es va esgargamellar com un boig amb una sèrie d'insults referits a la masculinitat i a la feminitat. Ella va riure fortament i es va adreçar a mi: si demà passes quinze minuts abans podem fer un cafè en aquell bar de la cantonada.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19748 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...