Un trio molt particular al Casc Antic

Un relat de: angie

Carrer estret.

L'ombra de l'edifici del davant
folla amb la del meu tot el dia.
Nimfòmanes d'obligada passió
no deixen participar del joc al mascle :
el Sol, que només s'ho mira.

Comentaris

  • daniroura | 20-07-2006 | Valoració: 10

    M'encanta del teu poema la teva austeritat tan sumament sensual, directa, madura, egoista, despiadada, i per això tan estimulant. Un petó gran. Les cames de la fotografia són teves? Si ho són... un altre petó.

  • Ondia![Ofensiu]
    Arbequina | 01-07-2006

    Més que un comentari se m'ha ocorregut que el millor seria enviar una fotografia de la cara que, ara mateix, poso. Estic rient amb cara de burro (això últim és exògen al teu poema, tranqui). No sé, aquest poema m'ha fet riure... no m'ho esperava.
    Però té, evidentment, molt més que el simple xoc visual de dues ombres follant en un carrer estret... té un missatge amagat.
    Molt bon poema.

    Una abraçada i fins aviat.

    Arbequina.

  • Simbolismes[Ofensiu]
    T. Cargol | 23-06-2006

    Diuen que el sol representa la figura del pare i la lluna la de la mare. No sé si s'hi afegeix la idea que un ilumina el dia o exterior i l'altra la nit que té un sentit més reflexió, interior i íntim.

    És interessant el comentari de més avall referent al fet que el moviment de l'ombra ve donat pel moviment del sol i que és aquest qui les genera.

    Hi ha un sentit d'obligació reiterada, cíclica, observada i natural en el gaudi de les ombres que exposes.

  • anarfent | 22-06-2006

    El Sol , provoca ombra i s'ho mira.
    No pot fer-hi res, va amb ell provocar ombra.
    Els edificis s'han acostumat, per la proximitat, a les carícies de les seves ombres, quan es freguen, amb el pas lent de les hores, coincidint amb el recorregut del Sol, que se'ls mira de tots costats, perquè es puguin acariciar.
    El Sol s'ho mira i els hi acaricia l'esquena a ells.
    Mentre, ells, es miren l'ombra.
    Els acaricia, per separat, no pot gaudir de les ombres.

    Tens la capacitat de llegir en el mon.
    De provocar-me diferents lectures dels teus relats, el comentari es una d'elles.
    Gràcies

    El mascle s'ho mira, i tu?
    Follen per a tu.

  • jaumesb | 22-06-2006

    gràcies

  • la vida és[Ofensiu]
    jaumesb | 22-06-2006 | Valoració: 10

    de la dona

    l'home s'ho mira

    sols pot intervenir
    si besa a la dona
    que porta dins
    per poder besar realment
    a la dona que hi ha a fora
    i que l'espera

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276775 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com