Un any per recordar.

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Un anyet més que passa, a vegades lent com els passos d'un caragol i d'altres ràpid com el vol d'un ocell. Moments irrepetibles, sensacions noves, vivències inimaginables, decisions equivocades contra moltes altres d'acertades, passos endavant i endarrere, metes aconseguides, llimit d'emocions. Noves cares i amistats, altres que pe'l contrari s'han perdut. Dies d'amargor, nits de rialles, tot i més sumen un 2013 del qual puc dir que serà difícil d'oblidar, encara que tots els anys solc dir el mateix, aquest trobo que és un dels que més em marcaran en el pas del temps, tal vegada per tot allò que he aconseguit per mi mateixa i que a poc a poc va donant el seu petit fruit, ademés de per cada una de les personetes que han estat amb mi, que m'han ajudat, m'han ensenyat, m'han fet riure i plorar, recordar i oblidar, gaudir i experimentar. Gràcies per un 2013 com aquest i espero que el 2014 sigui igual o millor.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25702 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com