Em falta la teua persona.

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Que difícil es aconseguir canviar els sentiments, penso que només tinc que deixar-ho tot córrer, que amb el temps tot s’oblidarà, però a mesura que tot va avançant i encara que continuo fent i desfent el teu nom continua fent-me enyorar tot allò que no vam ser, però el pitjor es enyorar tot el que si vam ser. Em pregunto com rectificar el que em perdut, però per més que li dono voltes per a mi es contradictori, se que et necessito, necessito tornar enrere i gaudir de tu, tal i com ho feia, amb simples converses que encara que a vegades no tenien sentit sempre em feien treure un somriure, però per altra part no se per on començar, no se si soc capaç, no se com fer front a eixe mur que ens em construït, com fer més curta la nostra distancia. Realment no se que es el que vull, sols se que te a vorer amb tu. Aquest sentiment de falta cada vegada em fa reflexionar més. Que puc fer? Com aconseguiré que no acabis sent nomes un record? I el més important. De veritat açò tenia que acabar així? Dia a dia intento saber que ens a passat i sempre arribo al mateix punt. Em falta la teua persona.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25587 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com