Un absurd

Un relat de: abraham

Enterrà les seves mans
entre la calenta arena,
entre la roja terra
i- amb ràbia!-, sense fre
esgarrapà i esgarrapà profund
i trobà una illa
amb olor a primaveres
i llums a l'obscuritat.

Els homes
treballaven en pau.
Les dones
acariciaven l'amor.
Els nens
jugaven distrets.

Existía un abisme profund
per a l'odi, el rencor i la misèria,
per la injustícia i la mentida,
per la riquesa i la hipocresia,
per la dictadura i l'opresor.

Però... estava buit.

Trobà una illa,
on el sol brillava a la nit
i les estrelles eren guía de l'ànima,
trobà en les profunditats
un absurd.

Comentaris

  • Genial[Ofensiu]
    biel | 14-01-2006 | Valoració: 10

    La descripció de la realitat ideal...
    un absurd?

  • potser l'entenc malament, [Ofensiu]
    silvia_peratallada | 03-01-2006

    però la idea és la de l'absurd duna utopía?
    Si és així, m'agrada, ja que estic d'acord amb tu... les utopies són fantàstiques, però alhora de lluitar, mmés val fer-ho des de dins nostre, en el nostre tarannà de cada dia, i cap enfora, per les coses que són tangibles.

    M'ha encantat un vers..."les dones acariciaven l'amor"
    Genial
    Una abraçada ben forta, abraham!!!!!!!!
    muaaaaaaaaaaaaaaa

  • No acabo de veure ....[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 03-01-2006 | Valoració: 7

    la raó de ser. Aquesta tarda he llegit varis dels teus poemes i no els trobo el sentit. Estic espesa, ja se sap, els 31 encara em dura... però esgarrapar es quelcom superficial, i tu parles de profunditat... I ens parles de buidor i després amb una proposta adversativa ens contraposes de nou la profunditat a la buidor. No sé, ja et dic, sóc curta però no ho entenc.

    Per altra banda fas un tracte impersonal o de tercera persona en tota la poesia i després en l'opresor personifiques, no acabo de treure l'entrellat.

    Bé, són alguns elements que no he vist clars, encara que en general el teu poema té un aire crític que m'ha agradat.

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100476 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics