La mort

Un relat de: abraham

Cap on fugir? La Mort no té fronteres.
Cal esperar-la, doncs; a contracor,
o com el nàufrag que anhela un port,
o indiferents, que també n'és manera.

Qui sap per quins indrets Ella m'espera.
En terra llunyana, al cor de muntanyes
que són sempre nord, a la taula, o
en un tombant de carretera?

Sigui quin sigui, oh Mort!, el lloc i el dia
sé que, si em fos donat, t'apartaria
del meu devant amb un impuls brutal

que estic maravellat del goig de viure
i el món ja és tan bell... Basta un somriure
per creure'm ja en un lloc celestial.

Comentaris

  • un somriure[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 25-03-2012

    i una xiulada estil... "ets viu?"

    abraçades

  • Per molts anys![Ofensiu]
    Llorenç Garcia | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • La mort[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 21-06-2008 | Valoració: 10


    La mort toca quan toca i no has de viurependent d'ella, perquè sinó viuràs amb por. I en quant és el relat, "t'ha sortit de mort" ja.ja.ja. Et seguiré llegint, espero que tu també.
    Gràcies.

    ullsblaus1

  • No....no cal que vinguis mai a la vida....[Ofensiu]
    perunforat | 05-09-2007 | Valoració: 8

    No vinguis, oi?No cal...queda't pel final dels finals, tan final que ens dongui temps a envellir, a fer un segle, a fer una vida sencera, plena, llarga...llavors vine a buscar-nos...llavors allunya'm de la vida que ja l'he viscuda. Fa por parlar de la mort, ho vivim com un final catastròfic...Seria sa fer-ne un gir de 360º i viure la mort amb alegria!!Ui, ui...costa desprendre's del que un més estima, i més si és la pròpia vida. Pel que queda, pels que ens queda...olé...un somriure, que si més no, allarga la vida....
    Arreveure!
    rkl

  • Melcior | 04-09-2007

    relats , son molts , i jo et felicito .
    Bona feina i endavant!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100379 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics