Tot el que he fet sense tu

Un relat de: Musical

Escoltaràs tot el que he fet sense tu…els pensaments que m'han sorprès, els sentiments que m'has inspirat en el temps. El que he après i el que més he desitjat: a tu. Entre els anys que et vaig veure per primer cop i la distància que ens separa he fet això: t'he escrit milers de versos, de cançons.
Escoltaràs els moments en poesia, paraules que van restar en els silencis de la meva solitud, on la lluna bonica era la única que els escoltava i on el sol cada dia il·luminava la melodia del meu piano inventada en el mateix instant. Sense arranjaments per no deixar-me endur per la tristesa que em provoca el teu adéu. Perquè el recordo constantment, perquè m'he passat molt dies imaginant-te, somiant la teva mirada i creant de mil maneres diferents la nostra trobada. T'he pensat i, en el pensament, besat, una nit i una altra més, així només creant-te en la fantasia, són molts anys de fantasia, són moltes músiques tocades des d'un piano que et coneix més que jo…que m'ha acompanyat durant tota aquesta vida, la vida que t'he estimat. I encara ho continuo fent…perquè mai havia sentit tan d'amor al tenir-te al davant. Avui, l'amor és molt més immens i no em canso d'esperar-te. He tornat per convence't de que t'estimaré fins al final de deu segles més, i per a dir-te tot allò que t'he escrit, durant molts dies, que són molts t'estimo ara i sempre, que són molts indrets per on t'he buscat. Et continuaré buscant, perquè encara tinc un conte més per explicar-te quan dormis…tinc un petó reservat, en aquesta ciutat…on un dia ens vam trobar, quan podia mirar-te sense haver de dissimular…hi ha un lloc on hem d'anar, on s'escoltarà una música innocent, tant d'innocent com tot el que va créixer entre nosaltres i que torno a sentir si et tinc a prop meu. A tu et buscaré, amor, i així t'explicaré tot el que he fet des que no hi has estat…aquí o allà, ara ja no em fa por dir-te tot el que sent aquest cor que batega tan fort. Et busco i et trobaré.

Comentaris

  • tantes coses a dir... [Ofensiu]
    Noia de vidre | 07-10-2006 | Valoració: 10

    tants pensaments que contar...
    m'ha llepa't a molts troços un boci de vidre...

    petons !!