To China with love

Un relat de: allonsanfan

Agafa el tren perquè estic cansada de tu, noi pots tornar quan estiguis vestit de blau. No em deixaràs diners per utilitzar-me. Vaig a enviar-te a casa i et fotré el diumenge. No miris tan petit, no sóc tan gran com tu però tinc suficients blaus per esclafar els teus ossos. He aixecat la meva vida amb aquests cops que vaig rebre quan estava amb tu, quan estava amb el dolor, noi estàs massa aprop meu, brut.

És terriblement bella quan està voltant-me i m'entren ganes de riure quan estàs baixa i fora. M'entren ganes de riure quan veig que em vols enviar de retorn a la Xina en un cotxe de policia japonès, oh sí! Assegut darrera cridant; Where's your pride? Tornar a sentir-me bé embriagat de silenci, tinc la suficient sopa de tota la meva generació per estar-hi, noia estàs massa aprop meu, bruta.

És terriblement bell quan està voltant-me i m'entren ganes de riure quan està alt i dintre. M'entren ganes de riure quan veig que vas enviat de retorn a la Xina en un cotxe de policia japonès, oh sí! Deixa la teva sang a la Xina, voldràs cavalcar la mitja pedra, oh sí!

La gent em diu que ara ets rica, Where's your pride?

Comentaris

  • Jocs de paraules?[Ofensiu]
    Airin | 12-07-2006 | Valoració: 9

    No entenc gaire bé el relat... Però si que veig com una mena de joc de paraules, com si els adjectius estiguessin fora de lloc... realment és estrany però no per això deixa de ser encantador...

    Un somriure

    Ai

  • Llibre | 07-03-2006

    Són tres veus narratives diferents, no? Cada paràgraf correspon a un personatge d'aquest triangle?

    Em costa de situar-me. No sé si és per la puntuació o perquè està escrit amb una intencionalitat volgudament críptica. Però em costa de situar-me en la història que narres.

    Resumint: que em sembla que no l'he entès, aquest relat.

    Fins la propera,

    LLIBRE

    PS.- Quan puguis, posa't en contacte amb mi de nou. Si us plau.

  • Hola![Ofensiu]
    Camps de Tristor | 26-09-2005

    Ei la veritat qe no et volia comentar el relat :P sinó que he trobat un comentari teu al poema 'Tarragona' i he vist que t'agraden els Celtas Cortos!A mi aquella cançó m'encanta es molt maca :P Potse no es el lloc més adient per posar-te això però bé. Petons A per cert el relat es molt xulo ;)
    CaMpS dE tRiStOr

  • hehehe[Ofensiu]
    Maragda | 16-09-2005

    Tu el que pretens és provocar!!! Ets com una mena d'anfanterrible... no?
    Però el teu relat m'ha fet gràcia, tot s'ha de dir!
    Una abraçada!

  • serà generacional?[Ofensiu]
    marga | 28-08-2005

    no entenc res del escrit , ha fet falta llegir-lo tres vegades per treuren una idea,tampoc entenc l'art actual no hi se veure bellesa i per mi el valor està ,en totes les expressions de l'art en cercar la elegancia ,la perfecció la sotilessa , la armonia la trasmisió d'ideas ect .
    Coses de l'edat ,posiblement jo soc antigua i tu d'aquest temps.saps? té el seu mérit l'escrit , intriga .El que et dic és de bon rollo .

  • Transmet sensació[Ofensiu]
    T. Cargol | 23-08-2005

    Coincideixo amb els comentaris sobre la dificultat de captar la onda del que expliques, però transmet una sensació -relativament estranya, tot s'ha de dir - de la parella que s'està enviant al car...

  • eLs deUres,,, [Ofensiu]
    Corb | 22-08-2005 | Valoració: 10

    Menu Noi com et vai prometre t'estik comentant..

    Despres et queixes quan no entens un poema meu, pro tu amb aquest relat tas lluíT.
    Esperu que em diguis a que es deu el teu canvi d'estil envers la prosa.

    Atentament,

  • molt personal[Ofensiu]
    foster | 22-08-2005

    suposo, perquè d'altra banda no hi veig el sentit. Em sembla una mica massa críptic i amb un punt pretenciós, però si me'n expliques el sentit potser canviï d'opinió. Potser és la puntuació, els salts entre els personatges i les metàfores??
    Per cert, no entenc el sentit del teu comentari al meu relat. T'ha agradat o no? La teva suggerència, quanta en té d'ironia? Per cert, el final ja està escrit i és molt bo, te'l recomano, dóna sentit i conclusió al relat.
    fins aviat
    foster

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de allonsanfan

allonsanfan

4 Relats

18 Comentaris

6964 Lectures

Valoració de l'autor: 9.17

Biografia:
Allonsanfan; un tipus prim però amb gana, mal ballarí, amb certes ambicions mundanes. Jacobí amagat, conspirador italià, cavaller soto il sole di Roma.