T'he oblidat?

Un relat de: somriure_90

T'he oblidat però...
Per què et recordo quan veig una parella passejant?
Per què al sentir parlar d'amor penso en tu?
Per què em sento millor quan et tinc a prop?
Per què et veig quan llegeixo una novel·la d'amor?

T'he oblidat però...
Per què imagino els teus llavis quan veig un petó?
Per què quan em dediques un somriure sóc més feliç?
Per què quan surts m'arreglo més que si no ho fas?
Per què al despertar somric si he somiat amb tu?

T'he oblidat però...
Per què apareixes al escoltar cançons nostàlgiques, intenses?
Per què quan hem demanen consell penso que faria jo si l'altra fossis tu?
Per què penso en que et diré, quan et torni a veure, durant el camí cap a casa?
Per què al final del dia recordo tot els teus somriures?

T'he oblidat però...
Per què m'importa tant el que puguis pensar de mi?
Per què busco qualsevol escusa per què apareguis al meu cap?

...
T'he oblidat?

Comentaris

  • com que[Ofensiu]
    AnNna | 07-06-2006 | Valoració: 9

    he vist tants comentaris, he pensat: entra-hi, que ha d'estar bé.

    i reament ho està.

    Aquesta tècnica de preguntar-se coses sovint queda bé en poesia. ;)

    És molt difícil oblidar una persona... crec que encara que ho intentem, el record viscut queda per sempre, i que no es pot fer res per evitar-ho...

    petonssss!!!!


    anNna

  • m'ha encantat[Ofensiu]
    nanauet | 04-04-2006 | Valoració: 10

    POtser perquè m'hi sento identificat o perquè ho he viscut... el cas és que m'ha semblat genial...
    Felicitats!

  • M´he sentit[Ofensiu]
    fada_negra | 02-04-2006

    tan identificada...Es simplement com em sento ara...I crec que hi ha coses que mai es podràn oblidar...Però encara que faça mal,estaria una llàstima oblidar moments amb tanta màgia...no??
    Petons

  • no l'has oblidat....[Ofensiu]
    Matterhorn | 02-04-2006 | Valoració: 10

    .... però tampoc cal no? Una persona que ha estat tan important, i que et fa venir tants records a la memòria, crec jo que no cal oblidar...

    És el millor relat que he llegit, t'ho dic en serio, ja el vaig llegir fa temps, i ara l'he tornat a llegir, i m'ha agradat molt. M'hi he sentit tan identificada..... Creure que l'has oblidat, però et fa venir tans records a la memòria.... Però el millor és guardar-lo dins, en una capseta dintre del teu cor, i saber que sempre serà allà.

    Enhorabona!!!

  • O la Oblidat[Ofensiu]
    1101ilime | 19-02-2006 | Valoració: 8



    m'ha agradat molt

    i molt real

  • Segurament:[Ofensiu]
    kispar fidu | 19-02-2006

    no.
    Segurament no l'has oblidat. Perquè aquelles persones que han estat tan importants per a nosaltres, que han ocupat aquell lloc tan especial que ens ha fet somriure mil vegades... aquelles, mai ens deixen del tot, sempre resten voleiant pels racons del nostre cor, regalant-nos dolços somriures per preguntar-nos si realment els hem oblidat del tot... i la resposta és: no.

    que vagi bé,
    Gemm@

  • nooooooooo![Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2006 | Valoració: 10

    no l'has oblidat, es nota je je...
    i és que els records tenen taaaaaanta memòria!!!
    guapo el contrast entre oblidar i les imatges diàries que bombardegen la teva vida i el fan present...
    una abraçada!

  • Molt bo![Ofensiu]
    Avril | 30-01-2006 | Valoració: 10

    De debò que m'ha agradat molt! Aquí el meu 10!

    SY

  • no l'oblidis mai![Ofensiu]
    Pandita | 30-01-2006 | Valoració: 10

    És preciós! No l'oblidis mai! Vulguis o no, aquests petits detalls són els que et fan feliç.... Llegir aquest relat m'ha fet pensar en el mateix que em passa a mi. Recordar cada somriure, cada paraula, cada moment, tot això tindrà sempre cabuda dins nostre.
    M'ha agradat molt!

  • Sorpresa !!!!! per mi !! [Ofensiu]
    jmgg | 30-01-2006

    T'he descobert en aquest, no es el que m'agrada mes, però si el que m'ha fet llegir-te, ha sigut el fil que porta al final.
    Enhorabona somriure_90

    Mai oblidis, el record o els records encara que facin mal, son teus, aprendre a conviure amb ells i potser, només potser serà feliç

    "Patria o muerte"

    Josep Mª

  • Oblida l'oblit![Ofensiu]

    No t'esforcis en oblidar un sentiment tant bonic! Guarda'l sempre en un racó especial del teu pensament.
    El record és un dels millors trasors que tenim...no ho OBLIDIS! jeje!:D
    Molt boniiiic!

    Una abraçada

  • molt bo[Ofensiu]
    ILIME | 30-01-2006 | Valoració: 8



    encara que sembli repetitiu

    expresa amb claretat el seu amor indefugible

  • Yuna | 29-01-2006

    oblidarem el que ens és important..

    Yuna

Valoració mitja: 9.38

l´Autor

somriure_90

5 Relats

25 Comentaris

7807 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33