T'estim

Un relat de: _xennyl_

No saps com t'estim perquè no t'ho puc explicar, és un sentiment nou, és sentir que t'estim i que no m'importa res, només el que tu sents. T'estim i puc cridar-ho en silenci, contra el vent i contra tots aquells que intenten destruir tot lo nostro, perquè la força del teu amor va fer realitat aquest somni, el somni d'estimar-mos contra tot l'univers. T'asseguro que estimar-te em fa sentir el cel, em fa descobrir un món ple de "T'ESTIMS" amb rius de dolçors, amb paraules en silenci on existim tu i jo, sense mentides, sense por. No imagines lo feliç que em fa el teu amor entre tant sofriment en mig d'aquest món que moltes vegades no entenc i que em va fer un regal: poder estar al teu costat i dir-te que t'estim com mai he estimat. Esper que la nostra historia no tengui final que per sempre m'estimis i que res ens aconsegueixi separar i que si qualque dia tu te'n vas no m'oblidis perquè jo, passi el temps que passi mai et deixaré d'estimar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de _xennyl_

_xennyl_

8 Relats

5 Comentaris

7067 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
pues d moment... vag neixer el 91 i fins are crec k no e aprofitat amsssa sa mva vida... i sper no morirme daki prnte!