Sentiments que inspires tu...

Un relat de: _xennyl_

Tenc tantes coses que contarte que no se com començar ja no se com explicarte el que sent empero be ja to he dit un milio de vegades no em cansare mai de dirto tu ja saps que t'estim i que per jo ets molt important jo creia saber el que tu senties per jo pero m'equivocava vaig jugar amb tu i m'arrepentesc pero som jo la que esta sofrint o fas sense voler o se pero jo mor si no estas al meu costat l'unic que sem passa pel cap es... ¿i si no agues pasat? ¿i si o tornasiim intentar? ¿i si...? m'arrepentesc d moltes coses la que mes haberte fet mal y no poderte tenir en aquests moments al meu costat. se que mai mas estimat i que jo no e significat mai res per tu pero per jo ets el meu somni, la meva ilusio, la meva vida... i aquests sentiments no i aurien de ser adintre meu... ja a passat molt de temps desde allo pero crec que mai podre oblidar-te em vares macara massa i sempre estiras al meu cor...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de _xennyl_

_xennyl_

8 Relats

5 Comentaris

7058 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
pues d moment... vag neixer el 91 i fins are crec k no e aprofitat amsssa sa mva vida... i sper no morirme daki prnte!