Papallones a la panxa...

Un relat de: _xennyl_

Ara tot pareix llunyà, ara només queda un lleu record del que un dia hi va haver entre naltros, si ara només queda això, no queda ja res? Allò del que tenia tanta por està succeint. Ara nomes queda un buit que no se si es podrà tornar a emplenar. Avui se pot dir que t'he perdut, avui se pot dir que t'has allunyat de jo i em sent trist i molt tota sola envoltada de records i no vull pensar en tu però no puc. Els dies que vaig passar amb tu els record amb dolor i estic plorant en silenci perquè tot ha acabat. Avui m'he creuat amb tu, somrient i molt serena però a la meva carta podràs veure que per dedins amago pena, pena perquè t'he estimat, pena perquè t'he perdut. Perquè tu mai ho sabràs, mai sabràs tot el que t'he arribat a estimar. Sa gent diu que t'oblidi, que ja no significo res per tu. Diuen que amb la darrera campanada d'aquest any una nova porta s¡obrirà, ja ho se, però em fa pro entrar-hi dedins perquè no se el que em depara el futur. Tot el succeït enguany ho oblidaré, formarà part del passat que no se'n podrà anar. El teu record em segueix, em segueix a totes bandes, sense voler t'has convertit en quelcom tan fort que és part de jo i pens en tot el que vam poder ser. Fas que m'arrepenteixi d'un mal que jo pensava haver oblidat i que m'està costant haver-te perdut. Pens en tot el que vam poder ser, tot el que vam somiar, el temps que vam compartir de sobte s'ha anat, els nostres somnis impossibles, els desitjos compartits, els amics invencibles s'han esvaït, nomes eren mitges peres, eren dobles les alegries. Però ara que t'allunyes nomes hi ha gris als meus dies, tot el que hem estat m'ho has pres, tu seguint el teu camí i el buit que has deixat. Nomes brilla mitja lluna, nomes surt mig sol, perquè amic nomes n'hi ha un, perquè amic es ser dos. El món t'està enganant, la veritat t'està mentint, el meu cor mor plorant i tu segueixes somrient. Mai tornarà el que hem estat perquè el que vengui ara serà millor, perquè m'han donat una lliçó, perquè per un caprici passatger es pot perdre el vertader AMOR.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de _xennyl_

_xennyl_

8 Relats

5 Comentaris

7065 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
pues d moment... vag neixer el 91 i fins are crec k no e aprofitat amsssa sa mva vida... i sper no morirme daki prnte!