Tenir-te... m'omple de goig

Un relat de: ullsdexocolata

En una altra vida voldria tenir la cabellera llisa, més rossa, castanya, sí castanya! Mmm.. m'agradaria tenir els meus ulls, els d'ara. No estaria gaire malament tenir armaris replets de roba, i cada dia anar canviant. Que el pare fos un famosíssim metge i la mare una coneguda escriptora catalana tipus Mercè Rodoreda. Viure en una casa molt gran, i el jardí més encara, que no es veges el seu final. Però seria una vida absurda. I és que m'omple de goig pensar que podria tenir moltes coses, però que el més important ja ho tinc; perquè és el teu mirar qui dibuixa en el meu rostre un somriure.

Comentaris

  • almenys, un somriure..[Ofensiu]
    Nyanga | 09-12-2009

    M'ha encantat el rerefons de l'escrit....el que tenim, sigui poc o molt, és el millor que podriem tenir. Millor no mirar el que no tenim, el que hem perdut, el que hem deixat anar, i mirar tot el que ens queda al nostre costat, que sgur que és molt.
    Felicitats de tot cor, has aconseguit animar-me una mica aquest dia tant i tant negre...

    Una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22287 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com