Témer el Sud

Un relat de: Xavier Alà i Aguilar

A Vicenç Villatoro

TÉMER EL SUD

"Témer el Sud com el mar"
Com les veles blanques dessota l'horitzó
Com la ratlla tibant del desig
Vehement com gavines ferris transatlàntics
Com onades infinites acotxades pel Sol envesprat
Com àtoms d'iode de sal dolça d'oreig glaçat
Témer el Sud com tement-te a tu i tot el que comportes.

Comentaris

  • témer[Ofensiu]
    donablanca | 18-03-2005 | Valoració: 10

    hola,
    no sé si és bo, o no acabo d'entendre'l o no te cap sentit...per si de cas...vaig a puntuar

l´Autor

Foto de perfil de Xavier Alà i Aguilar

Xavier Alà i Aguilar

10 Relats

18 Comentaris

11144 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:
Bufff!!! No sé si començar pel principi o pel final... En fin, serafín... Aquari del 1963, treballo com a profe de cata al Mestres (Viladecans la nuit), i he arribat a aquesta pàgina a través de l'Andrea V., l'ALUMNA/PERSONA (encantadora, magnífica, superba...) -em cau la bava, sorry...- per excel·lència ("mejorando lo presente..."), que hi té unes cosetes delicioses publicades... Lletraferit des de sempre, als meus 42 tacos estic recuperant el plaer d'escriure -tot i que mai no ho he deixat-. País de poetes, aquí en teniu un més (puah!). M'encanta el jazz, el swing, el blues, i Déu n'hi do el que es reflecteix en els meus versos... Sí, políticament incorrecte, sóc un pro-estadounidenc incorregible (alerta, els pobles no són els seus "representants"... ;-).
Ah! També m'interessa l'astrologia i l'esoterisme, en general (i suposo que també es nota als poemes...).
En narrativa, I'm sorry, la S-F (ciència-ficció) per a mi és el súmum de tot.

Quina pallissa! Ciao!

Xavi Alà

PS: M'encanta recitar poesia...