Te pintaré unes paraules...

Un relat de: Biel Kramt
Me sap greu, Margalida, m'has demanat un soliloqui ara i potser el pintaré. Les paraules s'han d'aprofitar en el moment o es perden per sempre. Millor improvisaré un quadre sobre el futur que ens espera, que perduri, que la memòria es fugisera. Crec que pintaré unes ruïnes i ho faré en silenci, per a concentrar-me en l'instant, en un tic-tac imaginari que mata el present contínuament. Tu vols que sigui ara i jo t'oferesc una empremta per sempre. Recorda que el present no és res més que l'interval entre el passat i el futur, res més que això.

Comentaris

  • sempre mirant al futur[Ofensiu]
    Fidel Català | 22-07-2016

    per no ensopegar quan mirem al passat, viure en el present és viure mirant el futur, sense oblidar el passat, que ja no pot tornar, i això, que les paraules mai dites es perden en el no res.

    Aquest també m'agrada.

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19758 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...